Ja hoor. Doe ik óók nog voor jequote:Op zondag 12 februari 2006 16:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hmm...dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.
Zeg Lynx? Kun je ook nog 3 finalebuttons maken
? Mogen wel een mooi speciaal kleurtje
.
Nee hoor, die kunnen nog wel ff wachten iddquote:Op zondag 12 februari 2006 16:02 schreef Lynx666 het volgende:
Die anderen doe ik later wel ff. Die hebben geen haast toch?
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:04 schreef Svensational het volgende:
Wel grappig dat je ze precies verkeerd om opslaat.
Om mij te sarren he!
oeh dat lijkt net echtquote:Op zondag 12 februari 2006 18:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Geelzucht Aäron ernstig toegenomen
Die lichte ogen bij een donkere huid zijn op zich best mooiquote:Op zondag 12 februari 2006 20:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Aaron, Angelique en Ellen.
Dit noem ik niet echt Blank, eerder heel erg witquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:12 schreef Sneeze het volgende:
En terwijl Serge staat te blèren, was ik ook wel benieuwd hoe Angelique er uitziet met een blanke huid. Het antwoord: niet.
[afbeelding]
Hé, het is Christina van America's Next Top Model.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Whehe, wat verveelde ik me toch.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hé, het is Christina van America's Next Top Model..
Christinaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hé, het is Christina van America's Next Top Model..
Ze lijkt zo op een elfje!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Whehe, wat verveelde ik me toch.
Ik doe het met Paint Shop Pro, die anderen met Photoshopquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
hoe doen jullie dat?
Dudettequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |