ik heb hier nog een pc staan waar ik helemaal niets meer mee doe. het gaat om een : amd thunderbird 1400mhz 512mb sdram @ 133 mhz 80 gig maxtor schijfje nvidia mx400 64 mb met tv out dvd spelertje
geen monitor het gaat alleen om de pc zelf.
ik zou deze graag willen ruilen tegen pc onderdelen ( case modding stuff bijv. ) laat me maar weten wat je er wil tegen ruilen dan zie ik het wel. ook te koopt trouwens , zou een modje dit even in de titel kunnen zetten ? bieden vanaf 50 euro
[ Bericht 9% gewijzigd door owned.for.life op 10-02-2006 15:37:56 (iets vergeten) ]
Wat voor modding onderdelen zoek je? En is het echt alleen die hele pc die te ruil is (geloof namelijk niet dat ik hier nog zoveel heb liggen ) of kunnen ook onderdelen geruild worden?
helaas niet , de pc word alleen compleet geruild . verkocht , anders blijf ik met onderdelen zitten waar ik niets mee kan . En een complete pc verkoopt sneller.
ok dan moet het maar, 100 euro geboden maar dan wil ik hem wel graag morgen ophalen. het mail adres uit je profiel werkte trouwens niet... kun je mij even een mailtje sturen?