Zwolle.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef Gunner het volgende:
Waar is het eventueel af te halen?
Grapjas, ik heb het meubel eergister voor 69 euro gekocht in de ikea van delft.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:04 schreef Gert22 het volgende:
Veelzijdig TV meubel van de IKEA, type Magiker
Verstelbare planken; naar behoefte aan te passen.
Verstelbare poten; staat ook stabiel op ongelijke vloeren.
Schuifdeur van gehard glas; de afstandsbediening kan door het glas heen gebruikt worden.
Opening voor snoeren aan de achterkant; alle snoeren netjes bij elkaar.
bxhxd: 130x65x60 cm
Max. belasting: 100 kg
Huidige prijs bij de IKEA: 139,-
Richtprijs 65 Euro
Foto's volgen vanavond, bij interesse kan ik per mail foto's toesturen (ook verzoek foto's van details)
"Ikea, goedkoper dan je denkt."quote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Grapjas, ik heb het meubel eergister voor 69 euro gekocht in de ikea van delft.
In de koopjeshoek met displayitems?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Grapjas, ik heb het meubel eergister voor 69 euro gekocht in de ikea van delft.
Nee, het normale kastje, geheel nieuw.quote:Op maandag 13 februari 2006 08:48 schreef Gert22 het volgende:
[..]
In de koopjeshoek met displayitems?
Laatste keer dat ik bij IKEA was heb ik er niet echt op gelet, maar in de catalogus en op de website staat hij nog steeds voor 139.
Heb net even met IKEA gebeld, die aardige mevrouw vertelde mij tot mijn en haar grote verbazing dat het kastje in Delft inderdaad op voorraad staat en maar 69 euro kost. Zij heeft bij andere vestigingen gekeken en daar staat hij echter net als in de catalogus wel voor 139 euro.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nee, het normale kastje, geheel nieuw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |