abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2334395
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:29 schreef itsme het volgende:
Ze zit gewoon te liegen waaar iedereen bij staat. Zelfs Hummie begrijpt er niets van.

En gelijk het andere team mee proberen te krijgen. Als ze dit niet uitzenden dan neem ik een hap van mijn kat.
Ik wil dat dat wijf een sanctie krijgt en ze allemaal weten dat ze zit te liegen. hysterisch geval op poten.
*LOL* Arme kat, denk dat het verstandig is als je kat het alvast op een lopen zet
tuurlijk gaan ze kelly niet bashen bah
  vrijdag 30 november 2001 @ 00:32:45 #177
18342 juanita
Viva Espaņa
pi_2334403
FH is weer wat gekalmeerd want ze streamt weer. Toppie FH!!!
I know who I am. No one else knows who I am. If I was a giraffe and somebody said I was a snake, I'd think 'No, actually I am a giraffe' - Richard Gere
  vrijdag 30 november 2001 @ 00:35:11 #178
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2334418
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:25 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Sorry bunnyma, ik ben het weekend weg (sinterklaas vieren met familie), het is dus niet allemaal onwil maar ook onmacht. (alhoewel het me wel even goed uitkomt want ik kan Kelly ff niet meer luchten of zien).

Ik heb speciaal even je verslag van vanmiddag teruggelezen en je zegt daar inderdaad dat Gert nooit Leo zou nomineren.
Maar waarom is dat nu zo aan de orde? Er hoefde toch niemand gekozen te worden aan de andere kant

En verder een heel fijn weekend, femalehunter.

eurobilltracker.com
pi_2334441
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:32 schreef juanita het volgende:
FH is weer wat gekalmeerd want ze streamt weer. Toppie FH!!!
Ja, ik spreek mezelf wel erg tegen he? Zeg ik eerst dat voor mij Nee, ook daadwerkelijk Nee is, zit in 20 minuten later weer te streamen. Moet ik nu naar een psych???
  vrijdag 30 november 2001 @ 00:37:53 #180
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2334445
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:29 schreef itsme het volgende:
Ze zit gewoon te liegen waaar iedereen bij staat. Zelfs Hummie begrijpt er niets van.

En gelijk het andere team mee proberen te krijgen. Als ze dit niet uitzenden dan neem ik een hap van mijn kat.
Ik wil dat dat wijf een sanctie krijgt en ze allemaal weten dat ze zit te liegen. hysterisch geval op poten.
Itsme, asjeblieft je kat niet bijten
eurobilltracker.com
pi_2334451
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:37 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Ja, ik spreek mezelf wel erg tegen he? Zeg ik eerst dat voor mij Nee, ook daadwerkelijk Nee is, zit in 20 minuten later weer te streamen. Moet ik nu naar een psych???

Nee hoor Diane! (Chill, just joking
pi_2334454
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:35 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ik heb speciaal even je verslag van vanmiddag teruggelezen en je zegt daar inderdaad dat Gert nooit Leo zou nomineren.
Maar waarom is dat nu zo aan de orde? Er hoefde toch niemand gekozen te worden aan de andere kant

En verder een heel fijn weekend, femalehunter.

Stel dat er in team Andries 2 mensen evenveel stemmen hadden gekregen, dan moest het andere team kiezen wie ze genomineerd wilden hebben in dat team. Daar ging het dus om. GJ heeft dus herhaaldelijk gezegd dat het nomineren van Leo voor hem Out of the question was. Miss Kelly spreekt waarschijnlijk geen engels??

En jij ook een heel fijn weekend!

pi_2334495
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:36 schreef femalehunter het volgende:
Kelly: rot voor je dat het om jou gaat, maar hij heeft het echt gezegd
Leo: geeft niet joh
Leo: ik heb het helemaal uitgelegd aan Hummie
Kelly: heb jij mij genomineerd dan?????
Leo: ja, ik kon niet anders.
Jaja, ze weet dat ze samen met GJ was genomineerd aan de rijke kant en dat ze dus 2 stemmen moet hebben gehad en ze is verbaasd dat Leo op haar heeft gestemd

Is ze zo dom of probeert ze Leo te paaien? Nahja, laten we het dus maar op het eerste houden!

pi_2334514
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:44 schreef femalehunter het volgende:
...

PS: ik zie dat er voldoende streamers zijn, kan ik met een gerust hart gaan slapen...

Bedankt en slaap lekker!
pi_2334515
FH, ff offtopic, maar ik heb een deel van je wens in Club D vervuld!

Ontopic: Ik ben boos op Kelly!

En vast!
  vrijdag 30 november 2001 @ 00:47:41 #186
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2334529
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:44 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Jaja, ze weet dat ze samen met GJ was genomineerd aan de rijke kant en dat ze dus 2 stemmen moet hebben gehad en ze is verbaasd dat Leo op haar heeft gestemd

Is ze zo dom of probeert ze Leo te paaien? Nahja, laten we het dus maar op het eerste houden!

LOL Kozzmic.
Ik denk ook het eerste.
eurobilltracker.com
pi_2334545
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:21 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Nee, juist niet. Vanmiddag waren ze in de slaapkamer, te bespreken als er aan de andere kant 2 genomineerden zouden zijn, voor wie er dan gekozen zou worden. GJ heeft herhaaldelijk gezegd: als Leo genomineerd staat met iemand anders, dan kiezen we die andere. Leo niet, hij heeft me zo geholpen.

Miss Kelly zit gewoon ongelovelijk te liegen, helaas werkt haar korte termijn geheugen niet normaal.

Waarschijnlijk hadden GJ en Sandy voor Andries gekozen en Kelly en Pascal op Leo. Aangezien Pascal een dubble stem had (captain) zal GJ z'n conclusie wel zijn geweest: Leo
Kelly denkt dat GJ nu Leo bedoelt en daar is het misverstand (Dit is natuurlijk een wild guess van mijn kant )
pi_2334556
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:50 schreef Jamming74 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hadden GJ en Sandy voor Andries gekozen en Kelly en Pascal op Leo. Aangezien Pascal een dubble stem had (captain) zal GJ z'n conclusie wel zijn geweest: Leo
Kelly denkt dat GJ nu Leo bedoelt en daar is het misverstand (Dit is natuurlijk een wild guess van mijn kant )

Een hele wilde guess van je. GJ heeft heel duidelijk gezegd: Leo nomineren is out of the question. Die hele consternatie van vanavond is geheel te wijten aan Kelly, wiens hersencellen niet optimaal functioneren.
pi_2334558
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:46 schreef Scope het volgende:
FH, ff offtopic, maar ik heb een deel van je wens in Club D vervuld!

Ontopic: Ik ben boos op Kelly!

Thanks voor je verhaal in Club D!
pi_2334577
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:52 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Een hele wilde guess van je. GJ heeft heel duidelijk gezegd: Leo nomineren is out of the question. Die hele consternatie van vanavond is geheel te wijten aan Kelly, wiens hersencellen niet optimaal functioneren.

Oke, ik geloof je. Ik probeerde me alleen af te vragen waarom Kelly denkt dat GJ dat heeft gezegd. Nu weet ik dat het dus geheel aan haarzelf ligt
pi_2334583
Uit mijn streamverslag van vanavond, voor het hele gebeuren.
quote:
Op donderdag 29 november 2001 21:30 schreef femalehunter het volgende:

Team rijk zit in de slaapkamer te bespreken wat ze gaan doen als er in het andere team 2 genomineerd zijn. Daan willen ze allemaal niet nomineren en GJ wil Leo niet nomineren omdat Leo hem door zijn dal gesleept heeft.

Is het nu voor iedereen duidelijk dat Kelly maar wat uit haar nek loopt te lullen??
pi_2334594
FH, in jouw verslag (waarvoor hulde) las ik ergens de zin: iedereen is het eens met de stemming. daaaruit concludeer ik dat ook GJ akkoord is gegaan met de nominatie van leo. Waarschijnlijk was kelly daar kwaad over. Hoewel Jamming natuurlijk al terecht aangaf dat GJ zich waarschijnlijk neerlegde bij de meerderheid.
pi_2334625
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:57 schreef zeman het volgende:
FH, in jouw verslag (waarvoor hulde) las ik ergens de zin: iedereen is het eens met de stemming. daaaruit concludeer ik dat ook GJ akkoord is gegaan met de nominatie van leo. Waarschijnlijk was kelly daar kwaad over. Hoewel Jamming natuurlijk al terecht aangaf dat GJ zich waarschijnlijk neerlegde bij de meerderheid.
Wrong conclusion, lees mijn post boven die van jou nog maar eens... Iedereen was het eens dat Daan niet genomineerd zou worden, en GJ wilde absoluut Leo niet.

Dat ik schreef: iedereen is het eens met de stemming, kan idd, nu ik het terug lees, voor verwarring zorgen. Kelly vroeg: dus we zijn eruit? En daarop antwoorde iedereen: ja. (dus Daan niet en Leo niet).

pi_2334652
Oke, om het nog wat duidelijker te maken hier uit het verslag van Mediawatchers (kan toch nog niet slapen :
quote:
Pascal denkt dat er 2 worden genomineerd aan de andere kant. Gert-Jan wil het er nu eerst niet over hebben hij wil het graag later bespreken. Kelly wil het er nu graag wel over hebben. Ze gaan ervan uit dat Pascal blijft. En ze willen graag met hun allen overleggen wie er genomineerd moet worden als ze moeten kiezen. Kelly kiest voor Andries en niet voor Leo, sandy kiest ook voor Andries. Pascal wil ook niet op Danielle stemmen, dus het word Andries
als Andries genomineerd staat met 2 personen. Danielle willen ze niet nomineren. Gert-Jan wil Leo niet nomineren omdat Leo hem erdoor heen heeft gesleept toen er tegen hem aangetrapt werd door de anderen. Dus het word nog moeilijk.
En
quote:
In Rijk zit iedereen in de slaapkamer en ze hebben het over kiezen van een genomineerde aan de andere kant. (Het geluid valt steeds weg). GJ wil absoluut niet dat Leo genomineerd wordt, want Leo heeft hem door een moeilijke periode heen gesleept. Ook willen ze Daan niet nomineren. Het is moeilijk te volgen, maar zij lijken er eensgezind over te zijn. (Kelly kijkt wel boos).

Kelly wil alleen met Sandy praten en ze begint te roddelen over GJ. GJ schijnt gezegd te hebben dat hij Andries wil nomineren als Andries en Leo tegenover elkaar staan. Later krabbelt hij terug en zegt hij dat hij toch wel Leo wil nomineren. Kelly denkt dat GJ bang is om tegenover Andries te staan als GJ bij Rijk is genomineerd en daarom Leo wil nomineren.

Kelly vindt dat het nomineren steeds gemener wordt en zegt dat iedereen toch voor zichzelf kiest. Ze voelt zich daar niet lekker bij. Ze vindt dat GJ niet eerlijk speelt. Toch is ze blij dat haar team niet voor Andries zal kiezen als hij genomineerd zou zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Jamming74 op 30-11-2001 01:12]

pi_2334667
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 01:06 schreef Jamming74 het volgende:
Oke, om het nog wat onduidelijker te maken hier uit het verslag van Mediawatchers (kan toch nog niet slapen :
[..]
Vervang hier het woord Ed in Leo en je hebt het goeie verslag.
pi_2334682
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 01:10 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Vervang hier het woord Ed in Leo en je hebt het goeie verslag.

Zo, dat is ook weer opgelost
pi_2334792
da's duidelijk.

alleen is het nog volstrekt onduidelijk hoe die Kelly zo'n tranentrekkende, achterbakse, arrogante, huichelachtige, harteloze bitch is geworden.

vrijdag 30 november 2001 @ 01:40:18 #198
6941 APK
Factual, I think.
pi_2334859
oooh Yeeees!
Wat zit ik weer te genieten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2335147
quote:
alleen is het nog volstrekt onduidelijk hoe die Kelly zo'n tranentrekkende, achterbakse, arrogante, huichelachtige, harteloze bitch is geworden.

Nou, nou, dat hoeft nou ook weer niet van mij.

pi_2335405
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:08 schreef Juan Zueco het volgende:
* Juan Zueco heeft nu een sprankje hoop dat Kelly BB3 niet wint

J.

In you're dreams hon, daar gaan ze of niks van uitzenden, net als de vorige 2 hysterische viswijfbuien die ze over GJ heen stortte of op een manier dat ze er goed mee weg komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')