Die frank waar ze het over hadden, is de koning van het battlefield, hij begeleidt alle battles altijd. Hij was in de namiddag in de dagboekkamer om alles uit te leggen.
Er hangen balonnen omdat het zoontje van Frank BB jarig is, daarom hebben ze het huis versierd.
quote:Aha, bedankt voor de uitleg.
Op dinsdag 27 november 2001 17:30 schreef Ethel het volgende:
Han1313,Die frank waar ze het over hadden, is de koning van het battlefield, hij begeleidt alle battles altijd. Hij was in de namiddag in de dagboekkamer om alles uit te leggen.
Er hangen balonnen omdat het zoontje van Frank BB jarig is, daarom hebben ze het huis versierd.
Ik had vandaag nog geen tijd gehad om alle streamverslagen door te lezen, vandaar dat ik het niet wist.
En die Frank dat wist ik ook....maar gewoon effe niet aan gedacht.
quote:Ze zitten nu aan een safetyline dus er kan niks gebeuren.
Op dinsdag 27 november 2001 17:59 schreef APK het volgende:
Oh dear, als dat maar goed gaat vanavond.
Die koe uit BB1 raakte al gewond door een evenwichtsbalk op 30 cm hoogte....
quote:nou,nou, niet te optimistisch hoor, dat ding kan ook knappen of losschieten of iets dergelijks, een rampscenario is dus heel goed mogelijk...
Op dinsdag 27 november 2001 18:35 schreef femalehunter het volgende:Ze zitten nu aan een safetyline dus er kan niks gebeuren.
quote:ik vind ze hartstikke leuk, en het laden valt toch best mee? de meeste plaatjes zijn zo'n 9kb, soms 15kb. ter vergelijking, het (overigens toffe) icoontje van Ethel is al 9kb.
Op dinsdag 27 november 2001 19:48 schreef Yoyo het volgende:
Zouden er ietsjes minder foto's geplaatst kunnen worden?
Het laden van de pagina's wordt steeds langer, er zijn veel donkere foto's, veel dezelfde foto's; ik hoef niet 3x een lezende Leo op de bank te zien, of 4x een close-up van Diaan(paar dagen geleden).
Af en toe een foto lijkt me prima als er wat bijzonders is of als ondersteuning van een verhaal, maar de streamverslagen lijken tegenwoordig meer op een stripverhaal.
quote:Met mijn 14k4 modem gaat het idd vrij traag hoor
Op dinsdag 27 november 2001 19:55 schreef bruut het volgende:
ik vind ze hartstikke leuk, en het laden valt toch best mee? de meeste plaatjes zijn zo'n 9kb, soms 15kb. ter vergelijking, het (overigens toffe) icoontje van Ethel is al 9kb.
quote:Maf, dat gevoel had ik ook............!?
Op dinsdag 27 november 2001 16:14 schreef Flowergirl het volgende:
Volgens mij gaat er iets niet goed zo direct met die battle...Ik voel het aan me wateren...
quote:Tja, het waait wel lekker in Almere hoorde ik...
Op dinsdag 27 november 2001 20:19 schreef Dark het volgende:[..]
Maf, dat gevoel had ik ook............!?
quote:Dat zou best wel kunnen ja .
Het laden van de pagina's wordt steeds langer, er zijn veel donkere foto's, veel dezelfde foto's; ik hoef niet 3x een lezende Leo op de bank te zien, of 4x een close-up van Diaan(paar dagen geleden).
Af en toe een foto lijkt me prima als er wat bijzonders is of als ondersteuning van een verhaal, maar de streamverslagen lijken tegenwoordig meer op een stripverhaal.
quote:Jo ben je nu blij is het al beter zo ?
In de arme tuin gaan ze tekeer
Waarom? Tegen wie? etc.
quote:Ja hoor mxx, je hebt het in elk geval geprobeerd.
Op dinsdag 27 november 2001 20:40 schreef MMXMMX het volgende:[..]
Jo ben je nu blij is het al beter zo ?
Het eerste en 2de deel zijn screenies van de 2 breedbandstreams, het derde gedeelte een wisselende narrowband.
modemers opgelet: de indexpagina (met plm. 350 thumbnails) is 1,2MB.
quote:Hee luister eens het word voor je betaald dus het is gratis en het word voor je gedaan dus je hoeft er niks voor te doen .
Op dinsdag 27 november 2001 20:51 schreef Yoyo het volgende:[..]
Ja hoor mxx, je hebt het in elk geval geprobeerd.
Wat zit je nou te tutten, ga eens verslagen maken man
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 27-11-2001 22:17]
quote:Ja het regent en het is koud en het waait hard hier in Almere Dus Bruut en Sacha jullie snappen het al ik zit lekker bij de warme Amd processor en ga niet naar het BB huis .
Op dinsdag 27 november 2001 20:47 schreef sacha het volgende:
MMXMMX, regent het nog in je achtertuin?
quote:BB stream screenshots topic
Op dinsdag 27 november 2001 19:48 schreef Yoyo het volgende:Het laden van de pagina's wordt steeds langer
![]()
Idd, je hebt volkomen gelijk, bij de vorige BB soaps en De Bus is daarom ook gekozen voor een apart screenshots topic..juist omdat er ook mensen zijn die met een te trage modem de zenuwen krijgen van het wachten tot een topic half geladen is, daarbij waren off topic schrijfsels ook uit den boze, maar goed, ik pas me wel aan
quote:Dat meen je niet ? een 14k4 had ik 8 jaar geleden .
Op dinsdag 27 november 2001 20:14 schreef scanman01 het volgende:[..]
Met mijn 14k4 modem gaat het idd vrij traag hoor
quote:Verslagen maken van de BB streams met een 14k4 modem?
Op dinsdag 27 november 2001 21:52 schreef MMXMMX het volgende:
Dat meen je niet ? een 14k4 had ik 8 jaar geleden .
Waarom geloof ik jou ff niet LOL er zijn al een tijdje 4 of 5 jaar 56k6 modums op de markt hhahahha toen ik die van mij van de hand deet gaf die gozer mij een tientje en ik was er blij mee want ik dacht dat ik dat ding nooit meer kwijt zou raken .
quote:Hhahaha zie je wel Ik vond hetal zo raar maar ja ik wilde je nog wel het voordeel van de twijfel geven zo ben ik dan ook weer .
Op dinsdag 27 november 2001 21:55 schreef scanman01 het volgende:[..]
Verslagen maken van de BB streams met een 14k4 modem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |