heb je ook momenten waarop je niet mag dansenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 04:37 schreef MisterTata het volgende:
Het is toch niet te geloven: sta ik gezellig in een club te dansen waar ook zo'n vj aan het draaien is (tjaa..voor mij hoeft het niet allemaal maar ok) komt er op een gegeven moment in beeld: "Club ..... : er mag gedansdt worden". Anders ga je eerst ff een opleiding volgen voordat je vj wordt ofzo....
Mensen die niet kunnen spellen![]()
![]()
![]()
![]()
Eventuele spelfouten in de tekst hebben te maken met overmatig biergebruik
een VJ draait toch ook? alleen met videobeelden erbijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 04:48 schreef TheVotary het volgende:
Een dj draait, een vj niet....
Anders ga je eerst ff een opleiding volgen voordat je op Fok! post ofzo....![]()
![]()
Marktplaats...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:58 schreef gammapooka het volgende:
Ik ben net op marktplaats aan het rondsnuffelen, kom ik iemand tegen die schijnbaar ook moeilijk spellen kan :
te koop een moei buke
met een 3.50 cc
en cende is 40 meeghaets
en een onvange
en het is 2WD het is een achter aan drijfin
je kunt er ook een 4WD van maake
hij loop goed
-----------------------------
Zou moeten zijn:
te koop een mooi buggy
met een 3.50 cc
en zender is 40 megahertz
en een onvanger
en het is een 2WD met een achter aandrijving
je kunt er ook een 4WD van maken
hij loopt goed
He...jammer...bijna goedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:58 schreef gammapooka het volgende:
Ik ben net op marktplaats aan het rondsnuffelen, kom ik iemand tegen die schijnbaar ook moeilijk spellen kan :
te koop een moei buke
met een 3.50 cc
en cende is 40 meeghaets
en een onvange
hij loop goed
Zou moeten zijn:
te koop een mooie buggy
met een 3.50 cc
en een ontvanger
en het is een 2WD met een achteraandrijving
je kunt er ook een 4WD van maken
hij loopt goed
Je vergeet zomaar een slotjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:06 schreef Tha_T het volgende:
Topic opgeruimd
Dat heeft niets met spelling te maken maar met desinteressequote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:35 schreef THeeF het volgende:
In de matrixx tijdens XXlerator kreeg de VJ het voorelkaar om de DJ namen verkeerd te spellen :
Showtek - Showtech
enz enz
dan lees jij vreselijk weinig hier op het forum...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:36 schreef weathergirl het volgende:
Ik neem teksten die zo gespeld zijn niet eens serieus. Als hier op Fok! iemand zit te gallen maar niet eens fatsoenlijk kan spellen, neem ik zo'n post niet serieus. Kan ik niet, ik word te veel gestoord door die taalfouten. Vreselijk.
gmta....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:36 schreef weathergirl het volgende:
Ik neem teksten die zo gespeld zijn niet eens serieus. Als hier op Fok! iemand zit te gallen maar niet eens fatsoenlijk kan spellen, neem ik zo'n post niet serieus. Kan ik niet, ik word te veel gestoord door die taalfouten. Vreselijk.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:21 schreef PDOA het volgende:
En of! Ik heb ook echt een tieveshekel aan mensen die niet kennen spellen! Leer eens nederlands stelletje bosmongool!!!
Stelletje geeft al een meervoud aan; het zou dan moeten zijn: bosmongolenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:21 schreef PDOA het volgende:
En of! Ik heb ook echt een tieveshekel aan mensen die niet kennen spellen! Leer eens nederlands stelletje bosmongool!!!
Misschien een Surinamer of Afrikaan? Die lullen meestal ook net iets anders nederlands.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:58 schreef gammapooka het volgende:
te koop een moei buke
met een 3.50 cc
en cende is 40 meeghaets
en een onvange
hij loop goed
Zou moeten zijn:
te koop een mooi buggy
met een 3.50 cc