meestal welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 04:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat glas of blikje,is dat toevallig gevuld met bier?
Zo ja ,dan is het logisch.![]()
Dan ben je gewoon onhandig.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 04:13 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
meestal wel![]()
maar ik heb t met elke drank
nee, ik ben wel een automorserquote:Op vrijdag 10 februari 2006 04:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon onhandig.![]()
Gooi je ook wel eens drank over andere mensen?![]()
Net nog even een huisgenootje van een vriend met bier overgotenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 04:21 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
nee, ik ben wel een automorser![]()
maar dat lukt natuurlijk nooit met bier, dat moet zo snel mogelijk de mond inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:15 schreef Jo0Lz het volgende:
Volgens mij kun je dit eenvoudig oplossen door rustiger aan te doen.
whahahaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:50 schreef fs180 het volgende:
ook wel bekend al drinkpolio
Misschien heb je ergens een achterstand opgelopen in je motorische ontwikkeling.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 04:02 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik ben van nature niet echt heel handig aangelegd, maar over het algemeen is dat niet zo'n punt. Alleen irriteer ik me dood aan mezelf als ik weer eens een glas omgooi. Of als ik weer te gehaast een glas of blikje aan mijn mond probeer te zetten, waardoor ik de hele zaak weer over mijn kleren gooi
![]()
Same here. Vaak ben ik zelf de klos.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 04:13 schreef The_Terminator het volgende:
Heel erg herkenbaar... Ik heb er vooral last van als ik teveel bier op heb. En dat is serieus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |