abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34926729
Worden mensen die wat eenzaam zijn door internet geholpen? Voor 'n serieuze documentaire zoek ik eerlijke mensen om hierover te praten. Als je het wilt vind je in m'n profiel m'n msn adres.
Alvast bedankt!
pi_34926869
Dank je releaze voor je reactie op mijn vorige oproep. Je bent bijna de enige die normaal reageerde. Mss wil je contact nemen met me. In m'n profiel staat m'n msn adres. Dank je.

releaze - vrijdag 10 februari 2006 @ 01:28
verzin eens iets nieuws!

quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:16 schreef Heddy het volgende:
Je mist vrienden in je leven, je mist contact met je familie.... contact me de wereld....
Ik ben samen met Nell aan het researchen voor een documentaire over de positieve kanten van internet, want er is al genoeg negatiefs gezegd.... Wie durft het zonder schaamte te zeggen "Ik ben eenzaam en ik vind via het chatten warmte, tegensprak en vrienden, ook ken ik ze nog niet irl?"

releaze:
ik durf zonder schaamte te zeggen dat ik eenzaam was en via het chatten warmte tegenspraak en vrienden heb gevonden. In de tijd dat het internet zo'n speciale rol in mn leven vervulde heb ik het ook gezegd, dan niet in die bewoording, maar ik heb het nooit onder stoelen of banken geschoven. Geen schaamte, nooit gehad ook. Ik zal ook nooit op iemand neerkijken omdat ze zich zo (kunnen) voelen.

--------------------------------------------------------------------------------
burning boards - het forum waar mn broertje graag met mede pubers wilt kletsen over...alles wat 15 jarige jochies leuk vinden. (behalve sex and nudity )
pi_34926877
Waarom spam je al de hele nacht je zogenaamde onderzoek?

Ben je soms eenzaam?
pi_34926885
ook mensen met een normale vriendenkring worden door internet geholpen
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_34926891
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 04:24 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ook mensen met een normale vriendenkring worden door internet geholpen

30.000 manieren om jezelf te verhangen?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 04:28:00 #6
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34926904
Het is logisch dat veel eenzame mensen op het internet naar vriendschap zoeken.
Maar meestal zijn die mensen dan niet eenzaam meer, het is een fabeltje dat internet slecht is voor je sociale leven, in mijn opzicht is het juist een bevoordering tot het sociale leven.

Internet vriendschappen doen niet onder aan RL (real-life) vriendschappen, je kan nog alles vertellen, het is misschien ietsjes minder persoonlijk, maar ook dat kan zowel als een voordeel als nadeel gezien worden

Op het internet kan je altijd je ei kwijt, in RL is dit lang niet altijd zo, ja je kan een brief schrijven, maar is het niet handiger om een emailtje te sturen naar die goeie vriendin? of op msn met een goeie vriend erover te hebben?

Ik zit sinds mijn 12'de levensjaar op het internet, heb hier vrienden gemaakt die ik tot op de dag van vandaag nog dagelijks spreek, maar nooit in het echt gezien heb, en het is een goeie vriendschap.
quote:

We sit and we type, and we stare at our screens
We all have to wonder, what this possibly means.

With our mouse we roam, through the rooms in a maze
Looking for something or someone, as we with in a daze.

We chat with each other, we type all our woes
Small groups we do form, and gang up on our foes.

We wait for somebody, to type out our name.
We want recognition, but it is always the same.

We give kisses and hugs, and sometimes flirt.
In PM's we chat deeply, and reveal why we hurt.

We do form friendships - but - how, we don't know
But some of these friendships, will flourish and grow.

Why is it on screen that we can be so bold
Telling our secrets, that have never been told.

Why is it we share the thought in our mind
With those we can't see, as though we were blind.

The answer is simple, it is as clear as a bell.
We all have our problems, and need someone to tell.

We can't tell real people, but tell someone we must,
So we turn to the 'puter, and to those we can trust.

Even though it is crazy, the truth still remains
They are Friends Without Faces, and odd little names.

pi_34926908

Je plaatst reacties van je msn terwijl je zei dat het prive zou blijven? Of zie ik het nu niet goed
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_34926943
Wie noemt zichzelf nou Heddy?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34926970
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 04:41 schreef Jaguarized het volgende:
Wie noemt zichzelf nou Heddy?
Meestal heten kalende mannen van midden veertig die in hun onderbroek op een bruinleren bankstel Aldi bierdrinken en fantaseren over het verliezen van hun maagdelijkheid Heddy
pi_34926983
Heddy

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34927031
het gaat om Heddy Honigmann ik heb inmiddels haar foto
  vrijdag 10 februari 2006 @ 05:54:48 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34927095
stop nou eens met dat opzichtige gespam. Als je iets wil dan mail je even naar forum@fok.nl, en je gaat zeker geen twee topics over hetzelfde onderwerp in een subforum openen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')