Wie niet waagt die niet wintquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een kans van 99% dat je je geld wegsmijt?
Nee, ik neem mn verloofde mee (die ik ook via een internetmeet ken btw). Dus een 2 op 1 meet, enger voor hemquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een 1 op 1 meet dus?
Das best eng, ik heb Fok!kers ontmoet in een groep en das minder heftig lijkt me
if you're the lucky winner it's something that *could* change your live foreverquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
Remlof is namelijk een lot uit de loterij
Toch
en zo niet wordt je tenminstste erg dronkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:56 schreef remlof het volgende:
[..]
if you're the lucky winner it's something that *could* change your live forever![]()
Het is dus een win win situatie voor mijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:58 schreef remlof het volgende:
[..]
en zo niet wordt je tenminstste erg dronken
Das niet echt een enge meet dusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik neem mn verloofde mee (die ik ook via een internetmeet ken btw). Dus een 2 op 1 meet, enger voor hemMaar ik heb een camera van hem gekocht, en die haal ik het liefst zelf even op
en dus voor mijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is dus een win win situatie voor mij
Voor onsquote:
Dan moet ik nu maar gaan rusten denk ik, het lijkt een "zware" nacht te worden morgen.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan moet ik nu maar gaan rusten denk ik, het lijkt een "zware" nacht te worden morgen.
Surequote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef remlof het volgende:
[..]
jah en dan 306 en de rest weet je toch na al die hete gesprekken op msn?![]()
nou dan! stuur me maar een bericht hoe je me wil en ik zal er zijn!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Na de dampen van het scherm te hebben geveegd was het allemaal nog leesbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |