Om te beginnen een massage en uiteraard de nodige alcoholquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
ja! en ik heb me'n hele weekend voor je vrij gehouden!
dus zeg het maar, wat wil je?
ok, waar?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Om te beginnen een massage en uiteraard de nodige alcohol
Alcoholquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Om te beginnen een massage en uiteraard de nodige alcohol
Bij mij natuurlijkquote:
Met RC doe ik aan samenlevingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:37 schreef broer het volgende:
Ik dacht altijd dat PS met RC neukte.
Mits veelquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bij mij natuurlijk
Dommie
[..]
Met RC doe ik aan samenleving
ok!quote:
hij vindt het toch niet erg als ik je kom masseren en volgieten met bier enzo?quote:[..]
Met RC doe ik aan samenleving
Je weet wel meer nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Dat wist ik niet
Ik heb zaterdag ook een minimeet met een fokker, mn eerste
We hebben nu een officiele afspraak?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
ok!
[..]
hij vindt het toch niet erg als ik je kom masseren en volgieten met bier enzo?
Wow, een multiplechoicevraagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:44 schreef broer het volgende:
[..]
Op één gang, in één huis, in één kamer of in één lichaam?
remlof is handelswaar?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:45 schreef zoalshetis het volgende:
"love is in the air"
neuken die handel!
Mn 45e meet of zo, maar de eerste met iemand die ik via fok ken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je weet wel meer niet![]()
Je eerste meet of je eerste fokker?
dat zei ik niet.quote:
ja toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We hebben nu een officiele afspraak?
heh dat denk je, één nacht met mij vergeet je echt nooit meerquote:Neuh, naderhand weet ik toch waarschijnlijk van niets meer dus kan ie me niets kwalijk nemen
Dan voeg ik in een dorp toequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Zoveel als nodig. En ach, what the fuck, je mag zelfs iets toevoegen als je dat nodig acht.
een kans van 99% dat je je geld wegsmijt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
Remlof is namelijk een lot uit de loterij
Toch
Een 1 op 1 meet dus?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn 45e meet of zo, maar de eerste met iemand die ik via fok ken.
Ach, wat schattig. Als ik eraan denk voor ik deze post on line gooi, plaats ik de tekst van 'Het dorp' van Wim Sonneveld.quote:
Heej je gooit me vol met bier en dan verwacht je dat ik de details onthoud?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
ja toch?![]()
[..]
heh dat denk je, één nacht met mij vergeet je echt nooit meer![]()
Wie niet waagt die niet wintquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een kans van 99% dat je je geld wegsmijt?
Nee, ik neem mn verloofde mee (die ik ook via een internetmeet ken btw). Dus een 2 op 1 meet, enger voor hemquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een 1 op 1 meet dus?
Das best eng, ik heb Fok!kers ontmoet in een groep en das minder heftig lijkt me
if you're the lucky winner it's something that *could* change your live foreverquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
Remlof is namelijk een lot uit de loterij
Toch
en zo niet wordt je tenminstste erg dronkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:56 schreef remlof het volgende:
[..]
if you're the lucky winner it's something that *could* change your live forever![]()
Het is dus een win win situatie voor mijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:58 schreef remlof het volgende:
[..]
en zo niet wordt je tenminstste erg dronken
Das niet echt een enge meet dusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik neem mn verloofde mee (die ik ook via een internetmeet ken btw). Dus een 2 op 1 meet, enger voor hemMaar ik heb een camera van hem gekocht, en die haal ik het liefst zelf even op
en dus voor mijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is dus een win win situatie voor mij
Voor onsquote:
Dan moet ik nu maar gaan rusten denk ik, het lijkt een "zware" nacht te worden morgen.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan moet ik nu maar gaan rusten denk ik, het lijkt een "zware" nacht te worden morgen.
Surequote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef remlof het volgende:
[..]
jah en dan 306 en de rest weet je toch na al die hete gesprekken op msn?![]()
nou dan! stuur me maar een bericht hoe je me wil en ik zal er zijn!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Na de dampen van het scherm te hebben geveegd was het allemaal nog leesbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |