wat een zeikerd ben jij zegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:45 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, maar je maakte een type-foutje lieverdEn ik dacht: neuken die mier!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:47 schreef doka het volgende:
[..]
Als die mier maar op z'n linkerzij slaapt
Das waar ook, waarom neemt ie eigenlijk niet de leiding als er schoongemaakt moet worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Theo neemt graag de leiding over alles dus is hij ook verantwoordelijk voor die kamer. Delegeren, respect hebben en anders moet je het zelf doen![]()
He, anders ga ik raar dromen. Over Zwarte Magica's enzoquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:48 schreef doka het volgende:
[..]
He, anders ga ik raar dromen. Over Zwarte Magica's enzo
Daar is hij de baas voorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das waar ook, waarom neemt ie eigenlijk niet de leiding als er schoongemaakt moet worden.![]()
Viool, is zo bezopen als een kachel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:48 schreef Foreverblue het volgende:
Wat zit Viool toch in het Engels te lullen?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Viool, is zo bezopen als een kachel.
probeer het eens op je rugquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:47 schreef doka het volgende:
[..]
Als die mier maar op z'n linkerzij slaapt
Dat vindt ie niet leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das waar ook, waarom neemt ie eigenlijk niet de leiding als er schoongemaakt moet worden.![]()
Slaap lekker Mabellequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:49 schreef Mabelle het volgende:
Yep ... mijn lichtje gaat uit![]()
truste
en tot morgen allemaal !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |