quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
kleine hersentjes zijn snel weggesnoven
Ik denk dat ze elkaar schampen als ze de melkweg uitschietenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Viool is verder weg hoor![]()
![]()
Ik wil jou wel eens horen met een paar drankjes op in dezelde situatie![]()
Trustequote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:01 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik hou het weer voor gezien... slaap lekker allemaal voor straks![]()
Holt eet zowiezo alles opquote:
Doei FB.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:01 schreef Foreverblue het volgende:
Sorry Henk, maar ze kan mij echt niet wijsmaken nooit gesnoven te hebben. Kijk dat lichaam, die kop en vooral hoor hoe slecht haar hersens werken. Kan niet eens 5 min iets onthouden.quote:
Vlieg met me mee naar de regenboooooogquote:
Truste FB slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:01 schreef Foreverblue het volgende:
Ik weet dat je je even af wil reagerenquote:
Slaap Lekker FB en nee ik ga niet meer naar de skihutquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vlieg met me mee naar de regenboooooog
Doeiiiiiiiiiii allemaal
Misschien is ze van zichzelf al dom.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sorry Henk, maar ze kan mij echt niet wijsmaken nooit gesnoven te hebben. Kijk dat lichaam, die kop en vooral hoor hoe slecht haar hersens werken. Kan niet eens 5 min iets onthouden.
Slaap lekker FBquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:01 schreef Foreverblue het volgende:
Doeiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doeiiiiiiiiiii allemaal
Je kan alleen niet de [img] code's gebruiken daar geloof ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Gewoon een reaktie bijschrijven in het Viola topic op http://www.at5blog.nl/awick/
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doeiiiiiiiiiii allemaal
niet dat ik weet, ik heb alleen een link gegeven daar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je kan alleen niet de [img] code's gebruiken daar geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |