Baggeren?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:58 schreef mcDavid het volgende:
tyf gewoon gelijk helemaal op als je alleen maar komt baggeren
t is rustig vannaacht inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
's nachts ook geen reet meer aan he, tegenwoordig.![]()
[nijntje mode]quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Waar is Heddy!
Ik wil met Heddy spelen.
Ik niet alleenig he.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
[nijntje mode]
Heddy opent topic
Heddy gaat slapen
JF baggert topic vol
In Groningen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Waar is Heddy!
Ik wil met Heddy gitaar spelen.
nee je bedoelt Keldertje, daar krijg je klappenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik niet alleenig he.![]()
En je weet wat er gebeurt als je rond dit tijdstip in R&P gaat zitten.![]()
Daar ben ik nooit geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:02 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
nee je bedoelt Keldertje, daar krijg je klappen![]()
![]()
Hoe komen jullie toch aan die hoge gemiddelden qua posts per dag?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En wel op de dag dat ik met mijn eerste account de mijlpaal van de 10.000ste post heb gehaald.
Gewoon. Veel vrije tijd creeeren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe komen jullie toch aan die hoge gemiddelden qua posts per dag?
Hebben jullie veel vrije tijd, of zijn jullie gewoon extreem mild bij het beoordelen van de waardes waar een eigen post aan hoeft te voldoen?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit geweest.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |