Da's een Brooke zonder vouwen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
Stouterd, wat doe je nou?!?!?!
Hmmm....gladjakkerquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's een Brooke zonder vouwen...
Misschien is-ie wel flatuleus...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Hmmm....gladjakker![]()
Nog een keer die onflatteuze foto:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien is-ie wel flatuleus...
quote:TVP is een afkorting voor Tafeltennis Verenging Putten. TVP is opgericht in 1971. De vereniging is aangesloten bij de NTTB - de Nederlandse TafelTennis Bond - en valt bij die bond onder de afdeling Midden.
Ja! Van Oibibio!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Hey die ken ikdat is Ronald Heijn toch? Van zo'n vage spirituele stichting.
Jouw zwak voor zweverige types is ons welbekend, Diaan.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:30 schreef pyl het volgende:
[..]
Jouw zwak voor zweverige types is ons welbekend, Diaan.![]()
quote:
Ik ben mezelf daar niet zo bewust van.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Anders zou ik er niet over beginnen.
Zeg, ik heb nog een vrouw zonder broek op voorraad, mag die nog?
Ja, in één keer goed!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
Maria Magdalena ....
En dat is goedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:25 schreef Tokay het volgende:
Dat is die Duitse zangeres (heette ze Sandra?), die een hitje had met het plaatje Maria Magdalena.
Vreselijk, waarom onthoud ik zulke dingen?![]()
Ja joh!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
mogen wij wel meeraden?
Wie??? Waar stond die dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:46 schreef Bimmel het volgende:
Huh
Waar is mijn Roger Ramjet geblijft?
![]()
Jazeker, maar iets nauwkeuriger graag, Bim!quote:
Fok! is vorige week een paar dagen down geweest, en alle usericons zijn toen verloren gegaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:46 schreef Bimmel het volgende:
Huh
Waar is mijn Roger Ramjet geblijft?
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:52 schreef pyl het volgende:
Okay, op dezelfde lijn voort dan maar.
Hiernaar verlangen Tokay en Diaan, naar eigen zeggen. Ik sta er zelf ook nog op, trouwens.![]()
[afbeelding]
Nee, dit is niet de Hof van Eden. Je hebt je verlangen eerder deze week nog tot uitdrukking gebracht, en Tokay ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Is dit het Hof van Eden? ben trouwens benieuwd wie jij bent![]()
Ik wil niet vervelend zijn, maar het zal ook nog wel even duren voordat je eraf bent. Ik ben al 1,5 week verkouden en kom er maar niet vanaf.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:05 schreef Tokay het volgende:
[offtopicmodus]Godnondeju, ik bèn me toch verkouden.![]()
[/offtopicmodus]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:07 schreef Tokay het volgende:
Nou Bimmel, je signature is er op vooruit gegaan!![]()
Vind je ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:10 schreef pyl het volgende:
En wat een harde signature, Bim!
Dank je Diaan, die zien er zalig uit!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn, maar het zal ook nog wel even duren voordat je eraf bent. Ik ben al 1,5 week verkouden en kom er maar niet vanaf.....
Hier wat vitamientjes... die helpen wel goed..
[afbeelding]
En wat een dubieuze opmerking, pyl!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:10 schreef pyl het volgende:
En wat een harde signature, Bim!
Worüber man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen.quote:
Hoofdpijn heb ik bijna altijd, dus dat was niet zo bijzonder, maar hoesten wel heel erg. Ik stikte bijna in het hoesten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dank je Diaan, die zien er zalig uit!
Ik ben inderdaad niet de enige; lijkt het. Is er een griepgolf gaande?
Heb jij ook last van hoesten en hoofdpijn?![]()
Ach je went eraan... de ene dag is het erger dan de andere. Ik heb af en toe ook wel dagen zonder hoofdpijn... maar soms ook dagen met migraine en dat is wel heel erg, dan kun je niet meer normaal functioneren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:24 schreef Tokay het volgende:
Bijna altijd hoofdpijn? Jeetje, dat lijkt me erg.![]()
Och, dat niezen! Daar werd ik zo moe van. Die fase is gelukkig voorbij.![]()
Maar nu heb ik al een paar dagen een heel hese stem.
Ja, too bad, Z. Ik zag het te laat.quote:
Sommige mensen denken of zijn ervan overtuigd dat God het zo gewild heeft en berusten zich daarin. Ik vind het onbegrijpelijk...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, too bad, Z. Ik zag het te laat.![]()
Wel leuk dat je elkaar op ideeën brengt.![]()
Ik vind het alleen zo'n vreemd plaatje. Hoe kun je als moeder nou kalmpjes naast de moordenaar van je kind gaan zitten?Dat intrigeert me. Alles in het kader van vergeving, ofzo?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:50 schreef pyl het volgende:
Da's Jan Steen met zijn luit, dat zie je zo.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
Sommige mensen denken of zijn ervan overtuigd dat God het zo gewild heeft en berusten zich daarin. Ik vind het onbegrijpelijk...
Zo mooi.quote:Maria Goretti (feestdag 6 juli) werd als derde van de zes kinderen van Luigi Goretti en Assunta Carlini geboren op 16 oktober 1890 te Corinaldo (ten westen van Ancona) en groeide op in een groot landarbeidersgezin, dat in 1899 verhuisde naar Ferriere di Conca bij Nettuno, waar vader Goretti werk vond bij de ontginning van de beruchte Pontijnse moerassen. Na de vroegtijdige dood van haar vader (6 mei 1900), nam ze als tienjarige de zorg voor het huishouden op zich, opdat haar moeder voor het levensonderhoud van het gezin kon gaan werken. Toen op 5 juli 1902 haar acht jaar oudere buurjongen Alessandro Serenelli haar met oneerbare bedoelingen haar te na kwam, verzette ze zich hevig, waarop hij haar met veertien messteken dodelijk verwondde. Daags erop overleed ze in het sanatorium van Nettuno aan haar verwondingen; stervend wist ze haar moordenaar echter nog vergeving te schenken. Volgens haar Nederlandstalige levensbeschrijving, in 1947 (het jaar van haar zaligverklaring) geschreven en in 1950 (ter gelegenheid van haar heiligverklaring) aangevuld en verbeterd, bestaat Maria Goretti's heiligheid erin "dat ze voor haar zielereinheid zó geleefd heeft, dat ze verdiend heeft ervoor te mogen sterven. Wat zij door haar dood gekocht heeft, zullen wij moeten winnen door de navolging van haar deugdenleven" (blz.45). Naast Maria Goretti staat haar moordenaar Alessandro Serenelli (1882-1970) "als een blijvend getuigenis van Gods ontferming en als een troost en een les voor velen; opdat zij, die Maria Goretti niet op de weg der onschuld gevolgd zijn, Alessandro Serenelli tenminste zouden volgen op de weg der boetvaardigheid" (blz. 91-92).
Wel mooi ja... maar ik zou dat denk ik nooit kunnen.quote:
Nee hoor, ik moet nog tot vanavond. Zo dadelijk wel even naar de tandarts, bedenk ik me nu...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
Wel mooi ja... maar ik zou dat denk ik nooit kunnen.
Goedemiddag![]()
bijna vrij of niet?
Jij voelt je ook aangesprokenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet nog tot vanavond. Zo dadelijk wel even naar de tandarts, bedenk ik me nu...![]()
I'm a jealous girl...... * heeft helemaal geen zin meerquote:
Heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja volgende week hebben een zgn. sectordag van het werk en gaan we naar het Openluchtmuseum in Arnhem... is dat leuk??
Alleen peaceman heeft iets tegen jou.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:42 schreef pyl het volgende:
Heb je het tegen mij?
Lekker stokenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Alleen peaceman heeft iets tegen jou.
Ook.... vraag was voor iedereen hier... en wie er iets zinnigs over kan zeggen.... dan kan ik me geestelijk voorbereiden op de dag volgende week.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Alleen peaceman heeft iets tegen jou.
Als ik dat plaatje goed bekijk, traden de heren al op toen jij nog geboren moest worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
ze zagen er toen heel anders uit![]()
ik had ze zo helemaal niet herkend.
Hmmm....dat zal wel meevallen. Diaan is onlangs 74 geworden, meen ik te weten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:38 schreef Tokay het volgende:
Als ik dat plaatje goed bekijk, traden de heren al op toen jij nog geboren moest worden.
Ja dat kan wel kloppen, maar The Buffoons heb ik als band gehad op mijn bruiloftsfeest... en daarvan herken ik ze dus absoluut niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Als ik dat plaatje goed bekijk, traden de heren al op toen jij nog geboren moest worden.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmm....dat zal wel meevallen. Diaan is onlangs 74 geworden, meen ik te weten.![]()
De vloer is vrij!quote:Museum Bredius zit met 'halve Goudstikker'
Musea met schilderijen uit de collectie-Goudstikker zullen die moeten overdoen aan de erven van de in 1940 omgekomen kunsthandelaar. Het museum Bredius in Den Haag is in een bijzondere positie beland. Het bezit een schilderij van Jan Steen dat voor de helft aan Goudstikker toebehoorde.
Het schilderij ‘De huwelijksnacht van Tobias en Sarah' is om onbekende redenen in vroeger eeuwen letterlijk in tweeën verdeeld.Een van de helften werd verworven door Jacques Goudstikker en kwam na de oorlog in handen van het Centraal Museum in Utrecht. De andere helft belandde al in 1907 in de collectie van Bredius, de stichter en naamgever van het museum aan de Lange Vijverberg.
De beide delen zijn in 1996 met een dure operatie weer tot één geheel gemaakt en hangt nu in Den Haag onder de titel ‘De huwelijksnacht van Tobias en Sarah', de naam van het geheel. Op de door het ministerie van OC & W opgestelde lijst van 202 aan de Goudstikker-erfgename te retourneren werken staat onder nummer 161 ‘Het gebed van Tobias en Sarah’ vermeld, de benaming van de linkerhelft, die van Goudstikker.
Museum Bredius wacht nog maar even af wat erfgename Marei von Saher wil. Het kleine museum zou het verlies buitengewoon betreuren, want het is een van de topstukken van de collectie.
dinsdag 7 februari 2006
Goedenacht. Nee, niet Petrus.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef Z het volgende:
Goedenavond. Petrus?
Nee, het was allemaal nog veel erger.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:50 schreef Z het volgende:
Zo'n kluizenaar die 1 keer per dag eten kreeg van een voorbij vliegende kraai?
en af en toe bezoek kreeg
Nog niet, vorige week zondag wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef Treinhomo het volgende:
Lazarus ?
Het plaatje van pyl...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog niet, vorige week zondag wel.
De vraag stellen is hem beantwoorden...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien moet er even een tussendoorplaatje komen?
Even een andere zoeken dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:31 schreef Treinhomo het volgende:
Deeplink-beveiliging...
Hoewel ik die graag zie en post. Heb ik dit keer eens een andere dame gepost.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:36 schreef Treinhomo het volgende:
Natalie Portman ?
Heel goed, Dolle, Job op de mestvaalt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:09 schreef dolle_hond het volgende:
job
Close, but no sigar...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:18 schreef Tokay het volgende:
Kevin Costner?
Kick Stockhuizen ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zit een beetje te denken dat het een acteur is, ben vrij zeker van een "ja natuurlijk"......
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:06 schreef dartfanaat het volgende:
Speelde de man in een politie/detective-serie?
Nope.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:29 schreef dolle_hond het volgende:
rene zellweger?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:32 schreef dolle_hond het volgende:
alli mcbeal?
Dat is natuurlijk goedquote:Op zondag 12 februari 2006 12:59 schreef pyl het volgende:
Vinnie Jones & Paul Gascoigne, dat spreekt voor zich.![]()
Die tweeling ken ik dan weer niet...quote:Op zondag 12 februari 2006 16:45 schreef tong80 het volgende:
Lijkt wel op één van een tweeling, waarvan ik niet op de naam kan komen.
Speelt hij ook in Jag?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die tweeling ken ik dan weer niet...
Daar heeft hij (volgens IMDB) wel ooit een gastrol in gespeeld, maar geen terugkerend personage.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef pos het volgende:
Speelt hij ook in Jag?
Ik ken hem daar van en van een film geloof ik maar kom maar niet op z'n naam.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar heeft hij (volgens IMDB) wel ooit een gastrol in gespeeld, maar geen terugkerend personage.
Is dat tweede plaatje van die serie?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:25 schreef Treinhomo het volgende:
Zijn grootste bekendheid ontleent meneer aan een jaren 80 TV-serie.
Volgens mij niet, dit lijkt mij van een latere datum.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:26 schreef pos het volgende:
Is dat tweede plaatje van die serie?
Zoek eens een plaatje van die serie dan...quote:Op zondag 12 februari 2006 19:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dit lijkt mij van een latere datum.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:32 schreef pos het volgende:
Zoek eens een plaatje van die serie dan...![]()
Nog minder dan soms. 1 gastrol.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:47 schreef pos het volgende:
Ja jeetje... Hill Street Blues soms?
Idd; 'Larry Zito', gespeeld door John Diehl.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:55 schreef pos het volgende:
Maar weet aleen dat hij daar Larry in speelt...zijn echte naam weet ik niet.
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:59 schreef Berkery het volgende:
Een Belg?
Ik doelde inderdaad op Rasmussenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef pyl het volgende:
Dat is niet de premier van Denemarken, maar wel een vak-, naam- en landgenoot.![]()
Da's een wel heel erg snip-en-snap-esque uitspraak...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef pyl het volgende:
Dat is niet de premier van Denemarken, maar wel een vak-, naam- en landgenoot.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:44 schreef pyl het volgende:
En hiervoor ontbreekt het mij eenvoudig aan parate kennis.
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:02 schreef Berkery het volgende:
Nederlands kampioen zweefvliegen?
Is het een Deense cartoonist?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
Er is veel commotie rond hem (en zijn beroepsuitoefening) geweest...
Was het een rel in wat men wel het vaderlandse showbizzwereldje pleegt te noemen, De Gooische Matras? In dat geval acht ik de kans inderdaad groot, dat ik er niets van heb meegekregen.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
Nee het is gewoon een Nederlandse man... misschien is deze "rel" aan je voorbij gegaan...
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Was het een rel in wat men wel het vaderlandse showbizzwereldje pleegt te noemen, De Gooische Matras? In dat geval acht ik de kans inderdaad groot, dat ik er niets van heb meegekregen.![]()
Hmmm....ik vertrouwde dat hoofd al niet.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef Z het volgende:
Is het die helderziende?
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:52 schreef Z het volgende:
Vanderbroecke oid? Loopt een reeks over hem hier op Fok.
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:13 schreef Z het volgende:
Hij die was en is en zijn zal.
In Nederland dienen we Nederlands te spreken, aldus onze minister-die-daar-schijnbaar-over-gaat, dus Torino kan ik niet goedrekenen. Maar het antwoord wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:21 schreef Tokay het volgende:
Ja ja, de lijkwade van Turijn. Of moet ik Torino zeggen?
Dat had-ie er dan gisteren wel bij mogen zeggen!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:25 schreef Gellius het volgende:
Da's Huub van der Lubbe, dacht ik.
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:25 schreef pyl het volgende:
Hoewel? Wie is het dan, op die lijkwade? Da's pas Raad je Plaatje!![]()
Jezus, wat een vraag zeg!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:25 schreef pyl het volgende:
In Nederland dienen we Nederlands te spreken, aldus onze minister-die-daar-schijnbaar-over-gaat, dus Torino kan ik niet goedrekenen. Maar het antwoord wel.
Hoewel? Wie is het dan, op die lijkwade? Da's pas Raad je Plaatje!![]()
Natuurlijk!!! Nu valt alles ineens samen!!!quote:
Dat had je nou níet moeten doen, Z.quote:
Héé, ook weer in het land ?quote:
Ja hoor alleen soms een beetje druk.quote:
Ja,daar heb ik de komende dagen ook weer last vanquote:Op maandag 13 februari 2006 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor alleen soms een beetje druk.![]()
quote:
Daar hebben ze ritalin voor uitgevonden...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja hoor alleen soms een beetje druk.![]()
Ik slik al concertaquote:Op maandag 13 februari 2006 20:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar hebben ze ritalin voor uitgevonden...
'k heb geenua ideeua...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Treintje waar zit je?
En zo vervliegt onze laatste hoop.quote:
Nee die is zijn Tutanchamon-award aan het afstoffen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:26 schreef peaceman het volgende:
Stofferd Pyl is er niet? Die weet het vast wel..
Ja dat was duidelijk maar zijn naam.....quote:Op maandag 13 februari 2006 21:30 schreef peaceman het volgende:
voor zover het niet al duidelijk was: het is was een ex-nazi
Hij wás een ex-nazi? Dus nu is hij weer een nazi?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:30 schreef peaceman het volgende:
voor zover het niet al duidelijk was: het is was een ex-nazi
Meestal zijn die echte die hards nooit van hun geloof afgestapt.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij wás een ex-nazi? Dus nu is hij weer een nazi?
Doet me denken aan die bordjes met een sigaret met een rode streep door en een rode rand omheen: 'Verboden niet te roken'.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:31 schreef wyccie het volgende:
Hij wás een ex-nazi? Dus nu is hij weer een nazi?
Aus der Funten was één van de drie van Breda, als ik het wel heb.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef peaceman het volgende:
Hij is eindelijk dood, dus daarom was....
Aus der funken zegt me niks Tong....
Dat heb je inderdaad welquote:Op maandag 13 februari 2006 21:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aus der Funten was één van de drie van Breda, als ik het wel heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |