abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34921204
Ik dacht niet dat ik als Belg moest lopen te baggeren op een Nederlands forum, maar wat me echt mateloos irriteert is het eindeloos lange weerbericht (3x daags) op de VRT. Eerst een intro over het weer van vandaag (wat hebben we daar aan?) over het weer van morgen, overmorgen, overovermorgen, ... (en de dag erna passen we de voorspelling toch gewoon aan en gaan we weer een dag verder), aangevuld met foto's van kijkers en handige weetjes en eventueel nog nieuws over het winterweer in Rusland of Duitsland. Waarom kunnen ze niet gewoon zeggen wat voor weer het morgen wordt, zoals bijvoorbeeld op NOS?
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:37:50 #2
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_34921257
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef timpie82 het volgende:
Ik dacht niet dat ik als Belg moest lopen te baggeren op een Nederlands forum, maar wat me echt mateloos irriteert is het eindeloos lange weerbericht (3x daags) op de VRT. Eerst een intro over het weer van vandaag (wat hebben we daar aan?) over het weer van morgen, overmorgen, overovermorgen, ... (en de dag erna passen we de voorspelling toch gewoon aan en gaan we weer een dag verder), aangevuld met foto's van kijkers en handige weetjes en eventueel nog nieuws over het winterweer in Rusland of Duitsland. Waarom kunnen ze niet gewoon zeggen wat voor weer het morgen wordt, zoals bijvoorbeeld op NOS?
waarom typ je niet als een belg?
pi_34921334
Omdat ik de terminologie hier begin te kennen (baggeren, paupers) (die woorden zijn overigens geweldig, zouden ze in België ook moeten gebruiken) en op 5 km van de Nederlandse grens woon. Denk ik, maar ik heb ook Nederlandse voorouders naar het schijnt .
pi_34922736
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef timpie82 het volgende:
Omdat ik de terminologie hier begin te kennen (baggeren, paupers) (die woorden zijn overigens geweldig, zouden ze in België ook moeten gebruiken) en op 5 km van de Nederlandse grens woon. Denk ik, maar ik heb ook Nederlandse voorouders naar het schijnt .
Dan is het goed
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_34926286
quote:
Dan kijk je toch gewoon naar de NOS, weet je het weer in Belgie wel niet maar je hebt er ook geen ergernis aan.
pi_34926293
Lekker boeiend wat voor weer het is, ik kom toch nooit buiten en als ik al buiten kom is dat alleen om snel boodschappen te halen bij de avondwinkel.

Ik slaap namelijk overdag, bevalt me goed.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 03:15:17 #7
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_34926304
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

Omdat niet alle Belgen domme boeren zijn die op flamebaits ingaan, of nog de taal uit Reynaert de Vos actief beheersen.
---verdwijnt---
pi_34926315
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 03:15 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Omdat niet alle Belgen domme boeren zijn die op flamebaits ingaan.
Sterker nog, belgen kunnen vaak nog beter nederlands schrijven dan de moderne nederlandse jeugd, maar daar is helaas niet zo veel voor nodig.

Belgen zijn ok, zo lang ze hun kop dicht houden. Of het moet een lekker wijf zijn, dan vind ik het opeens lief en schattig
  vrijdag 10 februari 2006 @ 05:56:17 #9
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_34927100
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

Iek ben er nu ook content mee.
Asjemenou
  vrijdag 10 februari 2006 @ 17:52:09 #10
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_34942938
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef t0y het volgende:

[..]

Sterker nog, belgen kunnen vaak nog beter nederlands schrijven dan de moderne nederlandse jeugd, maar daar is helaas niet zo veel voor nodig.

Belgen zijn ok, zo lang ze hun kop dicht houden. Of het moet een lekker wijf zijn, dan vind ik het opeens lief en schattig
Die mening deel ik absoluut niet. Vlaams is juist een leuke taal om aan te horen.
  Lieve Belg zaterdag 11 februari 2006 @ 00:07:05 #11
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_34956407
quote:
Je kan die ook in België gebruiken, doe ik zelf soms ook en dan verstaat niemand me. Enkel me buur die een Nederlandse vriendin heeft

Maar het weerbericht in de VRT erger ik me soms ook aan. Gewoon op kmi.be kijken wat het weer wordt, of op de VTM is het iets korter.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:22:21 #12
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_34956932
quote:
Jongen, jij hebt Piet Paulusma nooit gezien, of erger nog, gehoord zeker?
Ik zou hem zooooo graag bewerken met een knuppel

Piet Paulusma
Ot Moen
Still Pimpin' .. Ahaaight
  Donald Duck held zaterdag 11 februari 2006 @ 00:33:28 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34957242
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 03:15 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Omdat niet alle Belgen domme boeren zijn die op flamebaits ingaan, of nog de taal uit Reynaert de Vos actief beheersen.
Van den Vos Reynaerde heet dat
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 11 februari 2006 @ 04:04:28 #14
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_34960811
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Van den Vos Reynaerde heet dat
Het spijt me, ik buig voor jou. (En bewijs daarmee dat ik niet meer tot die "achterlijke Belgische cultuur" behoor.)

Saviour

Wat ben je goed

(Just joking , het posten van berichten na 3 uur 's nachts heeft zijn gevolgen... ).
---verdwijnt---
  zondag 12 februari 2006 @ 11:45:04 #15
129784 tijnzz
Je moeder. Mét avatar
pi_34992606
quote:
pff.. wannabe Nederlander
Hoi
pi_34992671
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:22 schreef Nawien het volgende:

[..]

Jongen, jij hebt Piet Paulusma nooit gezien, of erger nog, gehoord zeker?
Ik zou hem zooooo graag bewerken met een knuppel

Piet Paulusma
Ot Moen
eerst met een knuppel en dan met een schot hagel :p
pi_34993838
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 04:04 schreef Clourhide het volgende:

(Just joking , het posten van berichten na 3 uur 's nachts heeft zijn gevolgen... ).
Durf dat nou eens een keertje weglaten.
pi_34997761
Trouwens, het is zo slecht niet dat weerbericht.
Er zit een knop aan je tv.
  zondag 12 februari 2006 @ 14:35:13 #19
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_34998479
Die weerberichten zijn echt nietszeggend...Na zo`n weerbericht snap je er niet meer van...
ha ha ha ha ha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')