waarom typ je niet als een belg?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef timpie82 het volgende:
Ik dacht niet dat ik als Belg moest lopen te baggeren op een Nederlands forum, maar wat me echt mateloos irriteert is het eindeloos lange weerbericht (3x daags) op de VRT. Eerst een intro over het weer van vandaag (wat hebben we daar aan?) over het weer van morgen, overmorgen, overovermorgen, ... (en de dag erna passen we de voorspelling toch gewoon aan en gaan we weer een dag verder), aangevuld met foto's van kijkers en handige weetjes en eventueel nog nieuws over het winterweer in Rusland of Duitsland. Waarom kunnen ze niet gewoon zeggen wat voor weer het morgen wordt, zoals bijvoorbeeld op NOS?
Dan is het goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef timpie82 het volgende:
Omdat ik de terminologie hier begin te kennen (baggeren, paupers) (die woorden zijn overigens geweldig, zouden ze in België ook moeten gebruiken) en op 5 km van de Nederlandse grens woon. Denk ik, maar ik heb ook Nederlandse voorouders naar het schijnt.
Dan kijk je toch gewoon naar de NOS, weet je het weer in Belgie wel niet maar je hebt er ook geen ergernis aan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef timpie82 het volgende:
Ik dacht niet dat ik als Belg moest lopen te baggeren op een Nederlands forum, maar wat me echt mateloos irriteert is het eindeloos lange weerbericht (3x daags) op de VRT. Eerst een intro over het weer van vandaag (wat hebben we daar aan?) over het weer van morgen, overmorgen, overovermorgen, ... (en de dag erna passen we de voorspelling toch gewoon aan en gaan we weer een dag verder), aangevuld met foto's van kijkers en handige weetjes en eventueel nog nieuws over het winterweer in Rusland of Duitsland. Waarom kunnen ze niet gewoon zeggen wat voor weer het morgen wordt, zoals bijvoorbeeld op NOS?
Omdat niet alle Belgen domme boeren zijn die op flamebaits ingaan, of nog de taal uit Reynaert de Vos actief beheersen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
waarom typ je niet als een belg?
Sterker nog, belgen kunnen vaak nog beter nederlands schrijven dan de moderne nederlandse jeugd, maar daar is helaas niet zo veel voor nodig.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:15 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Omdat niet alle Belgen domme boeren zijn die op flamebaits ingaan.
Iek ben er nu ook content mee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
waarom typ je niet als een belg?
Die mening deel ik absoluut niet. Vlaams is juist een leuke taal om aan te horen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef t0y het volgende:
[..]
Sterker nog, belgen kunnen vaak nog beter nederlands schrijven dan de moderne nederlandse jeugd, maar daar is helaas niet zo veel voor nodig.
Belgen zijn ok, zo lang ze hun kop dicht houden. Of het moet een lekker wijf zijn, dan vind ik het opeens lief en schattig![]()
Je kan die ook in België gebruiken, doe ik zelf soms ook en dan verstaat niemand me. Enkel me buur die een Nederlandse vriendin heeftquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef timpie82 het volgende:
Omdat ik de terminologie hier begin te kennen (baggeren, paupers) (die woorden zijn overigens geweldig, zouden ze in België ook moeten gebruiken) en op 5 km van de Nederlandse grens woon. Denk ik, maar ik heb ook Nederlandse voorouders naar het schijnt.
Jongen, jij hebt Piet Paulusma nooit gezien, of erger nog, gehoord zeker?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef timpie82 het volgende:
Van den Vos Reynaerde heet datquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:15 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Omdat niet alle Belgen domme boeren zijn die op flamebaits ingaan, of nog de taal uit Reynaert de Vos actief beheersen.
Het spijt me, ik buig voor jou. (En bewijs daarmee dat ik niet meer tot die "achterlijke Belgische cultuur" behoor.)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Van den Vos Reynaerde heet dat
pff.. wannabe Nederlanderquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef timpie82 het volgende:
eerst met een knuppel en dan met een schot hagel :pquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt Piet Paulusma nooit gezien, of erger nog, gehoord zeker?![]()
Ik zou hem zooooo graag bewerken met een knuppel![]()
Piet Paulusma![]()
Ot Moen![]()
![]()
Durf dat nou eens een keertje weglaten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:04 schreef Clourhide het volgende:
(Just joking , het posten van berichten na 3 uur 's nachts heeft zijn gevolgen...).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |