quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:28 schreef Godlike02 het volgende:
op
Tjeemig. Ik koop gewoon vanalles en gooi aan het einde van de week de helft weer weg!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik koop niet alleen A-merken, maar ook B, koop 2liter kannen melk..
Ik let ook veel op de reclames, en kijk of ik 't daadwerkelijk nodig heb..
Morgen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik hoor het wel wanneer ik mag komen logeren!![]()
Het kwartje valtquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik je altijd meteen de slaapkamer in stuur, dan zit Moks op de bank...![]()
De teringquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
30 euro per week?
maak er maar 100 van per week![]()
Als er nieuwe levensvormen op zijn ontstaanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeemig. Ik koop gewoon vanalles en gooi aan het einde van de week de helft weer weg!
Gewoon een rijke vriendin zoekenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De tering
Ik zou dus zo never nooit rondkomen
Een triootje voor m'n verjaardag?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:31 schreef Anthraxx het volgende:
Ah een nieuw topic, een nieuwe adoratie kans!M
kster
Twisted_Fok
Mja dank je..quote:
Echt elke week?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeemig. Ik koop gewoon vanalles en gooi aan het einde van de week de helft weer weg!
Ze wil niet eens een duo met jequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een triootje voor m'n verjaardag?![]()
Ik zet hoog in op jouw aantrekkingskracht op haar...quote:
Reminds me dat er nog een beker met satetjes in m'n koelkast staat van 4 weken geledenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Echt elke week?
Wat braaf![]()
Het kan wel eens langer duren![]()
Zeker die pakjes vleeswaren ergens achteraan.
Ik koop altijd veels te veel![]()
Ze is er stil vanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet hoog in op jouw aantrekkingskracht op haar...![]()
Schijnbaar wel..quote:
Die zegt me altijd zo lief goeiemorgen als ik jouw koelkast open doe!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef vibri het volgende:
[..]
Reminds me dat er nog een beker met satetjes in m'n koelkast staat van 4 weken geleden
Onmogelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:34 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Spinvis was weer tof. Uiteraard.
Goed afgericht he?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zegt me altijd zo lief goeiemorgen als ik de koelkast open doe!
College was ook tof!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:34 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Spinvis was weer tof. Uiteraard.
dat is eigenlijk al verkeerd natuurlijk, je gooit dus zeg maar 20 euro in de wc, terwijl je 't beter zou kunnen besteden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |