Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:31 schreef Thomas__Acda het volgende:
Screenshot gemaakt?
Laten zienquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef Agiath het volgende:
Zit ik een beetje te cammen, gaat ze opeens raar praten en zomaar komen die tieten tevoorschijn...
En dan doodleuk vragen: "of ik mijn lul ook ff wil showen zodat ze hem met die van haar vriend kan vergelijken"..
De vieze hoer
Van die dingen ben ik niet gediend...
het gaat er om of je je lul hebt laten zien ...quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef Agiath het volgende:
Nee ik ga geen screen posten... Ik heb nog wel een klein beetje fatsoen
Je maakt er een screenshot van voor eigen gebruik. Is dat dan wél fatsoenlijk?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef Agiath het volgende:
Nee ik ga geen screen posten... Ik heb nog wel een klein beetje fatsoen
Privé rukmateriaal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:35 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Je maakt er een screenshot van voor eigen gebruik. Is dat dan wél fatsoenlijk?
omg! Er staat toch a.k.a. Frank in m'n ondertitelquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik dacht altijd dat TS vrouw was.![]()
TS a.k.a. frankWquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik dacht altijd dat TS vrouw was.![]()
doe eens slomer reagerenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
omg! Er staat toch a.k.a. Frank in m'n ondertitel
Slotjesquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Maar aangezien TS een gierige hond is kan er wel een slotje op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die uitspraak van ratelslangetje gaat in m'n sig
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:41 schreef Agiath het volgende:
Oke jongens het is mooi geweest...Je bent kansloos vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die uitspraak van ratelslangetje gaat in m'n sig![]()
50 Cent is mijn held!
Hoi Sebasserquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:41 schreef Agiath het volgende:
Oke jongens het is mooi geweest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die uitspraak van ratelslangetje gaat in m'n sig![]()
![]()
![]()
Maar je hebt dus gejokt?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |