Ik ga volgende week maandag even naar school (ben dan vrij van stage). Ik moet daar toch nog even wat afleveren bij een leraarquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:18 schreef Vlindur het volgende:
Ik denk dat je er even met je begeleider van school over moet praten, en dan met hem/haar overleggen wat je het beste kan doen.
En dan die gozer er op aanspreken.
Atijd met "ik vind dat het niet lekker loopt" enz.
en niet van "Jij doet het niet goed; want.." enz.
Suc7 dr mee, en hou ons op de hoogte.
Zoiets heeft een kameraad van mij ook gehad op een basisschool. Maar daar hadden ze geen vaste systeem beheerder in dienst, daar kwam om de zoveel tijd een bedrijf langs om alles na te kijken. Ook kon de school daarheen bellen als er problemen waren. Hij mocht ook helemaal niets aan die systemen doen omdat dat bedrijf dat de pc's onderhield van mening was dat als er dingen veranderd zouden worden ze niets meer met de configuraties konden... Ook erg vaag allemaal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef Nawien het volgende:
![]()
Ik weet precies wat je doormaakt.
Dat heb ik ook gehad.
Ik liep stage op een basisschool als systeembeheerder. Die "begeleider" probeerde heel interessant te doen maar hij snapte niet waar hij over praatte. Als ik hem corrigeerde snoerde hij letterlijk mijn mond en mocht ik niks meer zeggen. Ook mocht ik niks uitvoeren omdat hij bang was dat ik iets zou slopen. Ik mocht alleen meekijken. Ik heb uiteindelijk contact opgenomen met de stagebegeleider van school uit. We hadden een afspraak gemaakt om over de stageplaats te praten. Hij zei dat ik het aan moest kijken, want ik had na 1 week stagelopen al contact met em opgenomen, kan je nagaan. Later lieten ze mij ook wachten in de gang terwijl hun gingen lunchen, echt zeer matig
. Op het einde ben ik "ontslagen" omdat hij mij absoluut niet kon uitstaan. Ik wist namelijk alles beter en dat kon hij niet hebben
. Maar de begeleider van school uit wist hiervan door het gesprek en zodoende krijg ik een stageplek die zeer relaxed was
Ik ben uiteindelijk ook geslaagd en heb me diploma
HBO !! here i come
![]()
Neem dus contact op met die begeleider op school en vertel het em.![]()
Lijkt mij inderdaad het verstandigste om te doen. Beter in een vroeg stadium gemotiveerd aangeven dat je het niet bevalt op je stageplek door je begeleider, dan een halfjaar lang met tegenzin naar je stage gaan. Daarbij komt dat je ook nog rekening moet houden met een slechte eindbeoordeling door de begeleider. Er zijn vast nog wel genoeg andere bedrijven die willen profiteren van een stagiair. Je kent vast wel bedrijven waar het er leuker aan toegaat. Ik ken ook twee computerwinkels hier in mijn woonplaats die moeilijk met elkaar te vergelijken zijn, de ene is heel zakelijk en niet echt sympathiek, de andere is sympathiek (meer het type vrije jongens) en nog goedkoper en sneller ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ga volgende week maandag even naar school (ben dan vrij van stage). Ik moet daar toch nog even wat afleveren bij een leraarUiteraard ga ik het ook over deze vervelende kwestie hebben, en ik zeg er ook bij dat eventueel een andere stage plek wel een optie zou zijn. Ik moet namelijk wel een half jaar stage lopen bij dit bedrijf, en ik weet niet of ik het met die man wel zo lang uithou.
Daarom, ik kan nu eventueel nog veranderen, als ik er een tijdje ben gaat dat een probleem opleveren... En een beetje vrijheid mag er wel zijn vind ik, dat maakt de werksfeer ook een stuk aangenamerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:07 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad het verstandigste om te doen. Beter in een vroeg stadium gemotiveerd aangeven dat je het niet bevalt op je stageplek door je begeleider, dan een halfjaar lang met tegenzin naar je stage gaan. Daarbij komt dat je ook nog rekening moet houden met een slechte eindbeoordeling door de begeleider. Er zijn vast nog wel genoeg andere bedrijven die willen profiteren van een stagiair. Je kent vast wel bedrijven waar het er leuker aan toegaat. Ik ken ook twee computerwinkels hier in mijn woonplaats die moeilijk met elkaar te vergelijken zijn, de ene is heel zakelijk en niet echt sympathiek, de andere is sympathiek (meer het type vrije jongens) en nog goedkoper en sneller ook.
In elk geval veel succes met het vinden van een andere stageplek. Laat je trouwens niet 'ompraten' door school met zinnen als bijvoorbeeld 'zie het nog een tijdje aan' of 'we zullen er eens over praten op je stageplek'. Vaak is de eerste indruk die je hebt gekregen de juiste. Klikt het nu niet met je begeleider dan gaat het ook niet gemakkelijk goed komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarom, ik kan nu eventueel nog veranderen, als ik er een tijdje ben gaat dat een probleem opleveren... En een beetje vrijheid mag er wel zijn vind ik, dat maakt de werksfeer ook een stuk aangenamerAlleen wel jammer dat ik er in mijn eentje ben, ik heb nu niemand om mee te praten, en dat maakt het er niet leuker op...
Radio luisteren mag ik touwens ook al niet, heeft volgens mijn begeleider te maken met buma/stemra rechten ofzo. Daar wil hij niet voor betalen en het is misschien wel eens mogelijk dat de radio te horen is in de winkel...
Ik heb al een andere gevonden, nu alleen nog ff met de school zien te regelen dat ik daar heen kanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:34 schreef Wesfrdam het volgende:
Waarom zoek je dan geen ander stagebedrijf?![]()
Dus jij bent zo'n lompe, sexistische boer die de stagiar puur als slaafje ziet en het leuk vindt em te vernederen met de nodige foute kantoorhumor? Plus daarbij de vrouwelijke collega's als sexobject aanziet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:20 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik HAAT stagaires, behalve als het leuke meiden zijn. Jongentjes die nog op het mbo zitten en zichzelf helemaal geweldig vinden hebben een verkeerde aan mij en ik ben onschendbaar op mijn werk omdat ik onmisbaar ben. Vorig jaar had zo'n knuppel over mij geklaagd. Docent belde de directeur, mijn directeur: "BabeWatcher vervelend? Kan niet! - klik - " Stagair kon ophoepelen
Idd, maar dat die knakker 'babewatcher' heet, als hobby 'geile plaatjes' bekijkt, zegt genoeg over zijn huidige kwaliteit van leven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:31 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n lompe, sexistische boer die de stagiar puur als slaafje ziet en het leuk vindt em te vernederen met de nodige foute kantoorhumor? Plus daarbij de vrouwelijke collega's als sexobject aanziet?
klinkt bekend in de oren. Ik heb trouwens ook geklaagd over mijn stagebaas, mijn stagebegeleider was het met me eens en ik heb ervoor gezorgd dat dit bedrijf verder geen stagiares meer terugzagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:37 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Idd, maar dat die knakker 'babewatcher' heet, als hobbie 'geile plaatjes' bekijkt, zegt genoeg over zijn huidige kwaliteit van leven.
Vrouwen horen zowiezo niet op de werkvloer, maar dat is weer een heel ander verhaal. Als ze er dan toch zijn geniet ik ervan en vergeef ik alle stomme foutjes die ze maken. Leg je er nou maar bij neer, de wereld is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:31 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n lompe, sexistische boer die de stagiar puur als slaafje ziet en het leuk vindt em te vernederen met de nodige foute kantoorhumor? Plus daarbij de vrouwelijke collega's als sexobject aanziet?
uhm dit niet veel nee in 2 dagen tijdquote:Ik heb in 2 dagen al een stuk of 8 pc's gebouwd
Ik werk bij ***. En de assemblage laat de baas liever aan stagiaires over, dat is goedkoper. Voor elke assemblage ontvangt hij namelijk 50 euro, waar ik niets van terug zie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhm dit niet veel nee in 2 dagen tijd![]()
ik bouw in 4 uurtjes tijd 10 systemen weg. Reparatie doe je gewoon tussen door.
Maar bij welk bedrijf werk jij dan? Ik ben wel geintereseert om die assemblage over te nemen.
Leveren wij wel de pc geassembleerd en wel aan![]()
Wij kunnen de onderdelen goedkoper leveren inclusief assembalgequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik werk bij ***. En de assemblage laat de baas liever aan stagiaires over, dat is goedkoper. Voor elke assemblage ontvangt hij namelijk 50 euro, waar ik niets van terug zie.
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:47 schreef skiczukie het volgende:
Wat een hoerig kuttopic is dit zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |