Ik heb wel meegemaakt dat er werd omgeroepen dat de trein 10 minuten vertraging had. Maar hij kwam wel op tijd. En zou ook op tijd vertrekken. Mijn bijdehante broer meldde dit bij de conducteur. Die gaf het even door aan de machinist: "Hé, had jij in de gaten dat we te laat waren?!" "Wat nou als mensen dachten 'in die 10 minuten kan ik nog wel even koffie halen?'" (weer mijn bijdehante broer tegen de conducteur). "Ik zwaai wel even naar ze", antwoordde de conducteur, voegde de daad bij het woord en blies op zijn fluit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als er op het bord staat dat de trein die je moet hebben vertrekt om 4 uur en om kwart over 4, houd je er dan werkelijk rekening mee dat er ook een om 5 over 4 vertrekt?
Het was een vrij zinloze vraag om stellen, want wat je doet en zegt te doen zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die discussie hebben we al eens gevoerd,
en het antwoord was, is en blijft:
Ja, daar houd ik rekening mee.
Maar dat ik daar rekening mee houd, wil weer niet zeggen dat ik er verder iets mee doe.
Ik pak dus, naar alle waarschijnlijkheid, gewoon de trein van kwart over 4.
Ik had eigenlijk al antwoord gegeven voor je de vraag stelde.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bedoel je daarmee te zeggen dat je me niet op mijn woord gelooft, Claudia?
Of dat je denkt dat ik mezelf goed voor de gek kan houden?
Of, wat bedoel je, eigenlijk?
Heel goed, Claudia.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet er nog even aan toevoegen dat je natuurlijk niet alle autisten over één kam mag scheren.
Net als ik denk: nú is het gesprek rond, nú kan ik koffie zetten en aan het werk, dan breng je weer een onderwerp ter sprake dat in mijn hoofd zit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
I go with the flow...
Ja, dat is een goed idee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Had ik al gezegd dat je niet naar mij moet luisteren?
Er is nog hoop voor je, want je merkwaardige gebruik van 'je' en ík' kan duiden op schizofrenie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Denk je een leuk gezellig topic te lezen, kom je er ineens achter dat ook ik verre van een autist ben...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is nog hoop voor je, want je merkwaardige gebruik van 'je' en ík' kan duiden op schizofrenie.
Die past volgens mij beter in 'zinnen die je nooit meer wilt horen'.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:39 schreef Gellius het volgende:
Hm, ben jij nu ook al een "best wel gek mens", AR..
Ook voor de niet-autisten geldt nog altijd dat je ze niet over één kam moet scheren, he.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Klinkt opzich als goed nieuws, maar aan de andere kant; ik lijk dus op Do2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |