Ik kan hem wel afnemen.quote:
Smarties, zou je bijna denken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan hem wel afnemen.
Stel ik heb hier een Smartiestube liggen, wat denk je dat erin zit?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Smarties, zou je bijna denken.
Maar omdat jij die natuurlijk allang op hebt; niets!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel dat Lienekien geen spoiler tags kan lezen, wat denkt Lienekien dat er in de Smartiestube zit?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Deed ik dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
Wel grappig dat mensen altijd meer zoeken achter simpele testjes. Doodzonde, want ze verpesten er onderzoeksresultaten mee.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]Lienekien heeft de spoilertag niet gelezen en denkt dat er wiet in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel dat Lienekien geen spoiler tags kan lezen, wat denkt Lienekien dat er in de Smartiestube zit?
The love you take is equal to the love you make.
Nou ja, veel testen voorzien in enkele antwoorden. Deze test zou bv. kunnen voorzien in de antwoorden 'Smarties' en 'pennen'. Maarja, jij zoekt er weer meer achter, en dan blijkt 'niets' ineens ook een optie te zijn. Uit veel testen wordt dan de conclusie getrokken dat je verzuimd hebt het 'goede' antwoord te geven, en dat je dus slecht bent in redeneren.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef Lienekien het volgende:
Lienekien heeft de spoilertag niet gelezen en denkt dat er wiet in zit.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moest opeens aan een Herman Finkers grapje denken:
Ik haalde mijn zakken leeg en er kwam een aansteker van Yab Yum tevoorschijn.
Mijn vrouw werd ontzettend kwaad: "Jij rookt weer!"
Als er op het bord staat dat de trein die je moet hebben vertrekt om 4 uur en om kwart over 4, houd je er dan werkelijk rekening mee dat er ook een om 5 over 4 vertrekt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik houd gewoon graag rekening met meerdere mogelijkheden.
Ik voel me weer echt een juf. Maar goed. Een autist zou antwoorden dat Lienekien denkt dat er pennen in zitten, en hij zou ook antwoorden dat hij dácht dat er pennen in zaten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar ik vraag me nu wel af wat een autist zou antwoorden op die vragen.
Die discussie hebben we al eens gevoerd,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als er op het bord staat dat de trein die je moet hebben vertrekt om 4 uur en om kwart over 4, houd je er dan werkelijk rekening mee dat er ook een om 5 over 4 vertrekt?
Precies.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik voel me weer echt een juf. Maar goed. Een autist zou antwoorden dat Lienekien denkt dat er pennen in zitten, en hij zou ook antwoorden dat hij dácht dat er pennen in zaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |