Zolang je het boek niet bezoedelt mag je het overal mee naar toe nemen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:32 schreef LXIV het volgende:
![]()
Een topic waar gerookt mag worden.
Mag ik ook een boek naar de daartoe bestemde rokerspalen meenemen? Of moeten die op hun plek blijven?
Dank je wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef LXIV het volgende:
Trouwens nog gefeliciteert met je publicatie, Biancavia. Heb je er verder nog iets van gehoord?
Dat lijkt me de juiste volgorde!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
In mijn topics wordt gegeten, gezopen en gerookt.
Tot de dood erop volgt!
Nou ja, je bent tenminste geinterviewd. Dat is mij met betrekking tot mijn schrijfvaardigheid nog nooit voorgekomen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dank je wel.
Het was natuurlijk niet echt een publicatie, alleen een interview in de Spits. Wel jammer dat ze de verhalen zelf er niet bij hebben gezet.
En ik heb niet gewonnen helaas.
Uiteraard!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou ja, je bent tenminste geinterviewd. Dat is mij met betrekking tot mijn schrijfvaardigheid nog nooit voorgekomen.
Je had stiekum ook nog wat reclame voor FOK! gemaakt, las ik!![]()
Bezoedelen! Dat is een van die mooie woorden die je helaas veel te weinig hoort!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zolang je het boek niet bezoedelt mag je het overal mee naar toe nemen.
Het klinkt zo...ondeugend ...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bezoedelen! Dat is een van die mooie woorden die je helaas veel te weinig hoort!![]()
Zoals Maria?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:43 schreef LXIV het volgende:
Net als Immaculata. Maar dat is dan weer onbezoedeld. Of onbevlekt.
Men kan immers niet twee keer onbevlekt ontvangen raken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:47 schreef LXIV het volgende:
Ja!
Onder andere past hier niet, want het was een eenmalige gebeurtenis.
Hele scherpe opmerkingquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef Biancavia het volgende:
Men kan immers niet twee keer onbevlekt ontvangen raken.
Nee, ik ben gewoon altijd moequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb de laatste tijd ontzettend veel moeite met 't vinden van de ( juiste ) woorden.
Er zijn er ook zo ontzettend veel.
Soms kan ik amper 't onderscheid maken tussen 'zoeken' en 'vinden'.
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je door de bloemen het graf niet meer ziet?
Zeer beslist!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb de laatste tijd ontzettend veel moeite met 't vinden van de ( juiste ) woorden.
Er zijn er ook zo ontzettend veel.
Soms kan ik amper 't onderscheid maken tussen 'zoeken' en 'vinden'.
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je door de bloemen het graf niet meer ziet?
Dan doe je het toch niet!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Eigenlijk wil ik helemaal niet dichten.
Da's allemaal druk van buitenaf.
velle-plotenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan doe je het toch niet!
Ga iets heel anders doen, zoals stratenmaken, hamburgers bakken of velleploten. Allemaal uitermate nuttig en tot heil van de maatschappij en jezelf in het bijzonder.
onrustquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat maakt dat je niet kan rusten?
Wil je jezelf soms bekwamen in de psychotherapie, DO2?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan weet ik 't goed gemaakt:
Wat maakt dat je zo onrustig bent?
Weet ik niet....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan weet ik 't goed gemaakt:
Wat maakt dat je zo onrustig bent?
Koude frieten zijn ondermijnend. Dat is een ding wat zeker is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet ik niet....
misschien de koude frieten... of het geluid van Nederland 2
*zucht*
Stel je voor dat we dit werkwoord niet zouden hebben! Leiden zou in last zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het werkwoord 'maken' is een uiterst bruikbaar werkwoord.
Ja, ik zie het al... uit de komquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe maakt u het?
Ben jij ook al zo onrustig?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik had een uur geleden al op bed moeten liggen.
Wat dacht je daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |