Ik weet niet zo goed wat je wilt. Je adviseert mensen geen Nick Drake op te zetten, niet te roken, en dan wens je hartelijk begroet te worden?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik wou al bijna een Nick Drake CD opzetten en een overdosis nemen.![]()
Dat spreekt voor zich. Die andere zijn gewoon Smarties.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
En alléén met de pinda's, he...
Die zonder pinda's zijn ook niet te vreten.
Die is er niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:54 schreef Gellius het volgende:
Leg me nog even het nuanceverschil in de smaak tussen de Twix en de Raiders uit, OE2.
Nee hoor, hartelijk begroet worden was geen wens.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat je wilt. Je adviseert mensen geen Nick Drake op te zetten, niet te roken, en dan wens je hartelijk begroet te worden?
Nou ja, dat kan natuurlijk. 'Hoi' is effectiever.
Tube...Heel goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
Er bestaat een autisme-test met zo'n Smartiestube.
Ik heb hier eigenlijk niks op te zeggen, maar ik durf ook niet niet te reageren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef Lienekien het volgende:
Nee hoor, hartelijk begroet worden was geen wens.
Maar dat er niet op me gereageerd werd vond ik weer het andere uiterste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |