Maandag 27 februari 2006. Aanvang 19.30 uur.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wanneer is dat?
Geen idee. Het is vast prijzig.quote:Hoeveel kost het?
Geen idee, maar elders in Amsterdam wel.quote:En hebben ze er bier?
Ik moest onder de warme deken vandaan om de flyer te pakken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Claudia?
Haar moeder is haar naam vergeten, he.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heet ze echt zo?
quote:Mijn moeder is mijn naam vergeten
Mijn moeder is mijn naam vergeten.
Mijn kind weet nog niet hoe ik heet.
Hoe moet ik mij geborgen weten?
Noem mij, bevestig mijn bestaan,
Laat mijn naam zijn als een keten.
Noem mij, noem mij, spreek mij aan,
o, noem mij bij mijn diepste naam.
Voor wie ik liefheb, wil ik heten.
Neeltje Maria Min
Het is heel romantisch, op een maandag. Dichten op zaterdag is zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wil dat best meemaken.
Maar op een maandag, man.
Wat is er mis met dichten op een zaterdag?
Dat gedicht hing vroeger in een lokaal op mijn middelbare school. Ik dacht toen dat de naam bij het gedicht hoorde. (Of is dat ook zo bedoeld?quote:
quote:'Awater'
Binnen de traditionele poëziewereld heeft de Poëzieclub in haar korte bestaan een aardig positie verworven. Want ook de andere hoofdactiviteit, het clubtijdschrift 'Awater', doet het goed: het is het grootste geheel aan poëzie gewijde tijdschrift van Nederland. Ondanks deze positieve effecten voor de poëzie in Nederland, is het hoofddoel van de club, het bereiken van een nieuw poëzieminnend publiek, nog niet bereikt.
Stilte - Rinkelend belletje - Leegtequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef Claudia_x het volgende:
'Awater'
Ik denk het niet. En nu een mooi gedicht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Dat gedicht hing vroeger in een lokaal op mijn middelbare school. Ik dacht toen dat de naam bij het gedicht hoorde. (Of is dat ook zo bedoeld?)
Het gedverderrie, een clubtijdschrift over poëzie. En dan willen ze ook nog een nieuw publiek bereiken. Waarom? Waarom niet gewoon het oude publiek?quote:
Claudia, wellicht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef wyccie het volgende:
Kennen jullie gedichten uit je hoofd?
Het tijdschrift wordt nauwelijks verkocht. Alles blijft bij het oude. Oud publiek ook ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het gedverderrie, een clubtijdschrift over poëzie. En dan willen ze ook nog een nieuw publiek bereiken. Waarom? Waarom niet gewoon het oude publiek?
Sommige. De Dapperstraat natuurlijk wel. En November. En Het Einde, Tuinfeest, Het Derde Land, No Second Troy en Le jet d'eau.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef wyccie het volgende:
Kennen jullie gedichten uit je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |