Hele scherpe opmerkingquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef Biancavia het volgende:
Men kan immers niet twee keer onbevlekt ontvangen raken.
Nee, ik ben gewoon altijd moequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb de laatste tijd ontzettend veel moeite met 't vinden van de ( juiste ) woorden.
Er zijn er ook zo ontzettend veel.
Soms kan ik amper 't onderscheid maken tussen 'zoeken' en 'vinden'.
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je door de bloemen het graf niet meer ziet?
Zeer beslist!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb de laatste tijd ontzettend veel moeite met 't vinden van de ( juiste ) woorden.
Er zijn er ook zo ontzettend veel.
Soms kan ik amper 't onderscheid maken tussen 'zoeken' en 'vinden'.
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je door de bloemen het graf niet meer ziet?
Dan doe je het toch niet!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Eigenlijk wil ik helemaal niet dichten.
Da's allemaal druk van buitenaf.
velle-plotenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan doe je het toch niet!
Ga iets heel anders doen, zoals stratenmaken, hamburgers bakken of velleploten. Allemaal uitermate nuttig en tot heil van de maatschappij en jezelf in het bijzonder.
onrustquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat maakt dat je niet kan rusten?
Wil je jezelf soms bekwamen in de psychotherapie, DO2?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan weet ik 't goed gemaakt:
Wat maakt dat je zo onrustig bent?
Weet ik niet....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan weet ik 't goed gemaakt:
Wat maakt dat je zo onrustig bent?
Koude frieten zijn ondermijnend. Dat is een ding wat zeker is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet ik niet....
misschien de koude frieten... of het geluid van Nederland 2
*zucht*
Stel je voor dat we dit werkwoord niet zouden hebben! Leiden zou in last zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het werkwoord 'maken' is een uiterst bruikbaar werkwoord.
Ja, ik zie het al... uit de komquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe maakt u het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |