Ja, precies, mijn idee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:12 schreef Isabeau het volgende:
Het is ook niet netjes om te praten met je mond vol
Ik was gewoon te lui om haar laatste bijdrage in het vorige topic hier te quoten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
"Wat zei je, Claudia?"
Het voelt zo leeg.
Met lui-zijn is niks misquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik was gewoon te lui om haar laatste bijdrage in het vorige topic hier te quoten.
Maar zo geplaatst lijkt het net of jij in stilte verkeerde en iemand dacht je te horen. Prachtig!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef Claudia_x het volgende:
Poëtisch, hmm, daarvoor hoor ik het net iets te vaak, wat zei je?
Ik ben amper in staat om een normale zin te schrijven.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het wel een heel erg poëtische OP![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Maar zo geplaatst lijkt het net of jij in stilte verkeerde en iemand dacht je te horen. Prachtig!
Wanneer is dat? Hoeveel kost het? En hebben ze er bier?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef Claudia_x het volgende:
Is er nog iemand van plan naar dat gedichtgedoe in Carré te gaan?
Heb je er ook zo'n onbruikbaar zakdoekje bij gekregen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef Claudia_x het volgende:
ik kon het niet laten bij Athenaeum een bundeltje van Menno Wigman mee te nemen.
Nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Heb je er ook zo'n onbruikbaar zakdoekje bij gekregen?
Gelukkig maar, ik houd niet van onbruikbare dingen. Als ik het niet gebruik, dan mot ik het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Je mist er niks aan. Het is onbruikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |