Jaaaaa als de dop er niet goed op gedraaid zitquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:10 schreef Tobbes het volgende:
Wat een kutspul is dat koolzuur toch...voor de tweede keer vandaag zit mn kamer onder de cola, de tweede keer explodeerde die fles gewoon de lucht in toen ie viel, als je snapt wat ik bedoel![]()
Dat doet er niet zoveel toe hoor... Er kunnen leuke dingen gebeuren met koolzuurhoudende dranken, wanneer de fles op de grond stuitertquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jaaaaa als de dop er niet goed op gedraaid zit![]()
![]()
Het was "Perfect" Cola (light).quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:26 schreef veldmuis het volgende:
COLA! ZONDE! Dat is sinds de nieuwe flessen reteduur. En dan zo verspillen
/
Bier plakt ook als een gek!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:35 schreef The_Terminator het volgende:
En die cola rotzooi wordt ook zo lekker kleverig als je het niet goed schoonmaaktDit is ook de reden waarom ik behalve bier, geen drank op me kamer nuttig
![]()
Daar heb je wel statiegeldquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:29 schreef Mirel het volgende:
Ik had ooit een colafles uit duitsland, en daar zijn het gewoon van die slappe, omdat ze geen statiegeld hebben. Die liet ik perongeluk vallen en toen hoorde ik keihard boem. De buurman ging even kijken en moest toen lachen. Mijn ouders waren boos omdat ie ontploft was. En ik was sip omdat mijn cola weg was.
Niet laten vallen dusquote:
koop dan ook een nieuw toetsenboard pauperquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:43 schreef TheMaestro het volgende:
Ik heb een keer cola over me keyboard geknoeid, nou dat was wel ff tyfus. Na 2 keer flink schoonmaken waren er nog een paar toetsen die niet of nauwelijks omhoog kwamen nadat ze ingedrukt waren.![]()
Jaa, dat heb ik ook een keer gehadquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:43 schreef TheMaestro het volgende:
Ik heb een keer cola over me keyboard geknoeid, nou dat was wel ff tyfus. Na 2 keer flink schoonmaken waren er nog een paar toetsen die niet of nauwelijks omhoog kwamen nadat ze ingedrukt waren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |