Soort evolutie van fora heh, sommigen ontwikkelen zich verder.. alhoewel..quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef freiss het volgende:
Omdat Fok! uit het forum daar is ontstaan.
ooh... maar goed dan...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef freiss het volgende:
Omdat Fok! uit het forum daar is ontstaan.
Nog steeds.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrôger stond er zelfs eendezelfde tracker met nieuwsberichten van Fok onderaan op tweakers.
Niet bij mij.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:24 schreef Burbo het volgende:
Nog steeds.
Volgens mij kun je dat instellen bij de opties op tweakers.netquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet bij mij.
Al 3 of 4 jaar niet meer.
Ah, juist. Ik log schijnbaar al een hele tijd niet meer in op tweakers.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:29 schreef The_Terminator het volgende:
Volgens mij kun je dat instellen bij de opties op tweakers.net
Anti Blokkeer Systeem...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:40 schreef teh_m0nkey het volgende:
Da's omdat sommige taalpuristen de zooi half vertalen, dan zijn de algemeen Engelse termen makkelijkerWat dacht je anders van ABS, ABC etc. van auto's, dan denk ik ook wel eens
![]()
Nerd alert!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef The_Terminator het volgende:
Sorrie dat ik het zeg, maar die (2,6GHz Athlon 64 X2 5000+ met 2x512KB L2-cache) die in de OP staat is trouwens een lekkere proc hoor![]()
Slaat dat op de OPquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef vethard het volgende:
erm ja :S er zitten amper meer een nederlands woord in...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef The_Terminator het volgende:
Sorrie dat ik het zeg, maar die (2,6GHz Athlon 64 X2 5000+ met 2x512KB L2-cache) die in de OP staat is trouwens een lekkere proc hoor![]()
Als iemand geld over heeft...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef vethard het volgende:
2,6GHz Athlon 64 X2 5200+ met 2x1MB L2-cache
Tweakers is helemaal dichtgespijkerd met regeltjes, searches en een totaal gebrek aan sociale logica, waardoor ik er eigenlijk nooit meer iets durf te zeggen... Wil je een mod maken, dan mag je niet werven, wil je een normale vraag stellen dan wordt daar alleen geroepen dat het met de search makkelijk te vinden is (weliswaar met 3 uur geduld) en meer van dat soort leuke dingen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:15 schreef fallrite het volgende:
[..]
Soort evolutie van fora heh, sommigen ontwikkelen zich verder.. alhoewel..![]()
![]()
rekeningnummer is 566510668quote:
Je hebt nerds en newbiesquote:
Daar hoef je echt geen nerd voor te zijn hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |