Omdat je erop kan zitten (anders was het een bed)quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:18 schreef Biogarde het volgende:
En zo kun je wel doorgaan, denk ik..
Waarom heet een stoel een stoel![]()
Uitvinding van S. T. Oel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:18 schreef Biogarde het volgende:
Als ik com, puter ik altijd, met m'n 400 gig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:22 schreef Biogarde het volgende:
Waarom heet een computer een computer, dan![]()
Ha, daar heb ik jullie![]()
![]()
To compute.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:22 schreef Biogarde het volgende:
Waarom heet een computer een computer, dan![]()
Ha, daar heb ik jullie![]()
![]()
dat is dan weer makkelijker, de stoel is genoemd naar de 18e eeuwse zuid-duitse meubelmaker Johann Friedrich von Stuhl (1723-1786), die in de regio waar hij woonde een grote naam opbouwde vanwege de kwaliteit van zijn werk. Zodanig, dat de mensen daar plachten te zeggen 'het is pas een zitmeubel als het een Stuhl is!'. Deze gevleugelde zegswijze is zijn eigen leven gaan leiden, maar is overduidelijk de bron voor ons woord stoel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:18 schreef Biogarde het volgende:
*Ik wil iets kwijt?quote:
Geniale uitlegquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
*Ik wil iets kwijt?
-Wat wil je kwijt?
* Dat ik 'm leuk vind.
-Schrijf dat dan op?
*Maar ik wil dat iedereen het weet.
-Schrijf het dan in het openbaar!
*Voor hem???
Tsja ofzoiets, ff visualiseren..quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef Flyga het volgende:
Neem nou het woord
was er een kok met een lange hals?![]()
Is toch gewoon Deep Throat?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:16 schreef _The_General_ het volgende:
Misschien van het engelse Cock? Misschien had vroeger een Nederlandse meid een relatie met een Brit en moest ze zijn Cock Halzen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |