abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35098180
quote:
op woensdag 15 februari 2006 00:42 schreef beroepsgokker het volgende:

[..]

conditie heeft er niks mee te maken.
conditie heeft er alles mee te maken
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
tenminste, als je conditie ziet als de gesteldheid van je lichaam. als je rookt en een hoop longblaasjes hebben zich gevuld met teer, zul je minder zuurstof in één ademteug kunnen opnemen en koolstofdioxide aan de lucht kunnen afgeven. als je vantevoren lang genoeg rustig en diep in- en uitademt zou je in theorie uiteindelijk ook heel lang onder water kunnen blijven, behalve als je longen echt vernield zijn natuurlijk.
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:53:11 #102
132645 BtjeFlauw
Mijn eitje is een...
pi_35098204
2 min 10, maar wel even 'voorgeademd'.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
pi_35098467
je hoort toch wel eens dat sporters trainen op grote hoogte (ijle) lucht omdat ze dan meer hemoglobine aanmaken en daardoor meer zuurstof kunnen transporteren in hun bloed. ik denk dat dat de enige manier is om echt meer zuurstof vast te houden.
en je longen kan je gewoon trainen voor dit soort dingen trouwens.
pi_35098559
quote:
op woensdag 15 februari 2006 00:52 schreef jera het volgende:

[..]

conditie heeft er alles mee te maken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
tenminste, als je conditie ziet als de gesteldheid van je lichaam. als je rookt en een hoop longblaasjes hebben zich gevuld met teer, zul je minder zuurstof in één ademteug kunnen opnemen en koolstofdioxide aan de lucht kunnen afgeven. als je vantevoren lang genoeg rustig en diep in- en uitademt zou je in theorie uiteindelijk ook heel lang onder water kunnen blijven, behalve als je longen echt vernield zijn natuurlijk.
mijn conditie is ver boven gemiddeld (bron: 2 medische onderzoeken) maar ik houd het echt niet langer dan een minuut vol.

en ik heb een beetje gerookt trouwens.
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:26:13 #105
136589 mailyourmom
ziet het zitten
pi_35103345
ik heb eens na veel voorademen 5 minuut 22 gehaald. toen zag ik wel sterretjes. en nee, dit is geen grapje. dat heb ik daarna nooit meer geprobeerd te evenaren. lijkt me niet echt goed.
.-- .. . -.. .. - .-.. . . ... - -.- . -. - -- --- .-. ... .
pi_35208358
quote:
op donderdag 9 februari 2006 20:44 schreef dolle_hond het volgende:
hoelang kun jij je adem inhouden?

vandaag kwam ik niet veel verder dan 40 seconden
vroeger haalde ik de 2 minuten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ik moet maar weer s gaan oefenen
zoiets zal ik ook wel halen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

en dat voor iemand met astma
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 18 februari 2006 @ 00:16:35 #107
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35208829
geen idee, zal wel 40 seconden zijn ofzo
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_35208878
denk dat ik ook de 1,5 minuut wel moet halen , maar nu niet zo'n zin om te proberen eigenlijk.
pi_35208963
viel me tegen de laatste keer dat ik dat probeerde. ging vroeger veel beter
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

wel een keer gestopt met ademen, maar ook dat heb ik niet lang volgehouden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
stupidity has become as common as common sense was before
pi_35209615
quote:
op woensdag 15 februari 2006 10:26 schreef mailyourmom het volgende:
ik heb eens na veel voorademen 5 minuut 22 gehaald. toen zag ik wel sterretjes. en nee, dit is geen grapje. dat heb ik daarna nooit meer geprobeerd te evenaren. lijkt me niet echt goed.
tuurlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_35209889
ik kom tot de 106 seconden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
VarsesteR heeft tot oneindig getelt. Twee keer.
Als VarsesteR een pushup doet, tilt hij niet zichzelf op, hij duwt de aarde naar beneden.
To be or not to be? That is the question. The answer? VarsesteR.
pi_35209967
quote:
op zaterdag 18 februari 2006 00:47 schreef varsester het volgende:
ik kom tot de 106 seconden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
probeer het dan eens 140 seconden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_35243995
3 minuten precies ooit. nu zou ik het niet meer weten, en testen ga ik het ook niet meer doen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 19 februari 2006 @ 19:59:49 #114
63722 z80
I fink you freaky
pi_35265598
quote:
op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef octopussy het volgende:

het schijnt trouwens zo te zijn dat je hartslag stijgt als je boven water je adem inhoudt en je hartslag daalt als je onderwater je adem inhoudt.
niet alleen als je ge adem in houd.
je hartslag wordt altijd iets lager in het water. (ook als je in een koude omgeving staat)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_56165428
in begin 2 min na wat "oefenen" 3 min
pi_80768356
ik heb echt een conditie van niks maar ik kan tot m'n verbazing m'n adem zonder problemen 2 minuten inhouden. jeuj voor verveling
ik ben wel benieuwd hoe lang de gemiddelde fokker z'n adem in kan houden.

daarom kickje.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_80768504
20 seconden
There are only 151 Pokémon.
pi_80769498
ik heb ooit (1-2 jaar geleden) mijn adem 3,5 minuut ingehouden. ik weet nog wel dat ik toen heel licht in mijn hoofd werd en mijn oren begonnen te piepen. ik wilde graag weten of ik mijn adem voor 2 minuten kon inhouden
pi_80771090
doe het dan even zo he. houd x ingedrukt, zolang je je adem inhoudt.
ikkuhh;
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

oke, dit is echt erg. =')
pi_80771434
onder water tussen de twee en drie minuten toch.
maar ben nooit echt helemaal tot het uiterste gegaan.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:37:04 #121
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_80771624
quote:
op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef deparo het volgende:
onder water tussen de twee en drie minuten toch.
maar ben nooit echt helemaal tot het uiterste gegaan.
afgelopen zomer echt tot het uiterste gegaan. snorkelen in kroatië en helemaal weggevoerd worden door het onderwater leven, om er dan op een meter of 8 achter te komen dat je al 2 minuten onder water bent en eigenlijk al een tijdje verse zuurstof nodig hebt
christus, wat was ik blij toen ik boven water uitkwam
pi_80771660
quote:
foto op dinsdag 27 april 2010 16:37 schreef thethirdmark het volgende:

[..]

afgelopen zomer echt tot het uiterste gegaan. snorkelen in kroatië en helemaal weggevoerd worden door het onderwater leven, om er dan op een meter of 8 achter te komen dat je al 2 minuten onder water bent en eigenlijk al een tijdje verse zuurstof nodig hebt
christus, wat was ik blij toen ik boven water uitkwam
daar moet je inderdaad dan wel mee oppassen .
desalniettemin ben je dan wel gestorven in een prachtige omgeving haha.
pi_80771716
iemand wedstrijdje doen?

grote teug adem nemen, op het moment dat je je mond dicht doet, druk je een letter op je toetsenbord in. als je het niet meer houd laat je de letter los..

here i go;
ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
pi_80771727
ik ben er heel erg slecht in btw
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:51:12 #125
132191 -jos-
Money=Power
pi_80776401
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop