Als je een nieuw magazine begint is het voor de verkoopcijfers natuurlijk wel heel leuk als je de eerste revo beelden hebt.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Hmz, dat zou erg dom zijn. Of juist slim?![]()
Understatements ftwquote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als je een nieuw magazine begint is het voor de verkoopcijfers natuurlijk wel heel leuk als je de eerste revo beelden hebt.
Klopt geen reet van dat nieuwsquote:
86quote:Op zondag 12 februari 2006 13:38 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel dagen tot de E3 nog?
Ik irriteer mij aan de letters.. Ze staan niet paralel met de revolution zelfquote:
blame "marckuiper"quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik irriteer mij aan de letters.. Ze staan niet paralel met de revolution zelf![]()
Waarschijnlijk had de cube dus al de Rev moeten zijn:quote:SEGA ON COMPETITION
April 28, 2000
Apparently, when it comes to Dolphin, Sega knows more than we do. In a recent interview with MCV Magazine, Sega of America's VP of Development, Greg Thomas, says that Dolphin is a bigger threat to them than PS2 or X-Box.
"I don't care how many polygons X-Box can put out," Thomas said. "It's all about who can deliver the next great gameplay experience. I'm not nervous about X-Box or PlayStation2, because we think we can make better games. No one will have head-to-head Internet play but us. What does worry me is Dolphin's sensory controllers [which are rumored to include microphones and headphone jacks] because there's an example of someone thinking about something different."
We're well aware that Nintendo has patents on sensory technology to be "used in future controllers." A benefit of this technology would be communicating in real-time voice with other players in a online game. Voice-over-IP, which would make this benefit possible, has already made it onto Nintendo's to-do list, and will likely be used by an incorporated microphone in the controller. Anything more about the top-secret Dolphin controller is mere speculation.
Of course, Sega's input comes as no surprise. The two game companies seem to be focusing on each other, while the two more than game companies are also focusing on each other. It depends on whether gamers want just games or more than just games as to how well this strategy pans out (and to who is more successful in the long run).
Dus de cube zou dan een soort 'tussenstation' zijn voor Revolution.quote:I think the Rev controller was supposed to launch the GC actually. Look at Luigi's Mansion and Mario Sunshine - why were this "mini-game" game and a gimmicky Mario supposed to launch a Nintendo system?
Why do both feature similar pointing devices? water gun and vaccuum. Can we imagine playing those with the Revmote? Would've been more fun?
I think thats the kind of thing we can expect from some Rev launch games.
/wacky theory
quote:No one will have head-to-head Internet play but us
En dat was het dus uiteindelijk ook niet, want Sega was de productie van de dreamcast al gestopt voordat de Xbox er was (in Europa in ieder geval)quote:
Iedere console kun je als "tof" beschouwen... als je maar wilt.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Terwijl de Dreamcast toch echt een toffe console was/is
Eender platform met een game van Quantic Dream is tof, dus de DC ookquote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Terwijl de Dreamcast toch echt een toffe console was/is
Je vergeet dat de lay-out van Playstation controllers niet veranderde, laat het nou zijn dat de classic controller shell voor de Revolution een andere lay-out en/of minder/meer knoppen heeft dan de Gamecube controller... Ik ga daar in ieder geval van uit, aangezien de Gamecube controller wel wat foutjes heeft.quote:Op 12-02-2006 @ 14:44 schreef P-Style:
Maar bij de PS2 hoefje dus geen nieuwe controller te kopen (/kon je je ouwe PS1 controller blijven gebruiken) omdat de PS2 dezelfde aansluitingen had. Nou krijgt de Revo ook dezelfde aansluitingen als de Cube...
Daar ga ik eigenlijk ook wel vanuit.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Je vergeet dat de lay-out van Playstation controllers niet veranderde, laat het nou zijn dat de classic controller shell voor de Revolution een andere lay-out en/of minder/meer knoppen heeft dan de Gamecube controller... Ik ga daar in ieder geval van uit, aangezien de Gamecube controller wel wat foutjes heeft.
Het sluit in ieder geval aan op het nieuws dat Revolution spellen niet met de Gamecube controller te spelen zullen zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Je vergeet dat de lay-out van Playstation controllers niet veranderde, laat het nou zijn dat de classic controller shell voor de Revolution een andere lay-out en/of minder/meer knoppen heeft dan de Gamecube controller... Ik ga daar in ieder geval van uit, aangezien de Gamecube controller wel wat foutjes heeft.
Hey! Don't go their buddyquote:Op zondag 12 februari 2006 15:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Iedere console kun je als "tof" beschouwen... als je maar wilt.![]()
En zijn al die controllers nou draadloos of kan je ze ook met draad kopenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:13 schreef P-Style het volgende:
Nu we het toch over de "standaard" controller voor de Revo hebben... Wat verwacht je ervan?
Meer knoppen als de Cube controller? Minder knoppen dan de Cube controller? Verglijkbaar met de Cube controller? Een knoppen layout die vergelijkbaar is met de Xbox 360 en PS3 controller? (Handig voor multiplatform games)
Ik denk gewoon exact hetzelfde alleen dan met een ingang voor de afstandbediening.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:13 schreef P-Style het volgende:
Nu we het toch over de "standaard" controller voor de Revo hebben... Wat verwacht je ervan?
Meer knoppen als de Cube controller? Minder knoppen dan de Cube controller? Verglijkbaar met de Cube controller? Een knoppen layout die vergelijkbaar is met de Xbox 360 en PS3 controller? (Handig voor multiplatform games)
Xbox 360 heeft twee versies. Een met en een zonder draad (waarbij je degene zonder draad ook weer mèt draad-tussenstuk aan je console kan knopen). De PS3 krijgt waarschijnlijk alleen draadloos, maar dan kun je dan weer een standaard USB-kabeltje in prikken als je wilt.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:15 schreef Steve-O het volgende:
En zijn al die controllers nou draadloos of kan je ze ook met draad kopen
Volgens mij was dat een of ander fan-made plaatje.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:15 schreef piet_pelle het volgende:
Ik denk gewoon exact hetzelfde alleen dan met een ingang voor de afstandbediening.
Een tijdje terug was er toch zo'n plaatje van zo'n controller in het blauw, heeft iemand die?
van IGN.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een of ander fan-made plaatje.
http://img157.imageshack.us/my.php?image=revolution16ij8rt.jpgquote:Op zondag 12 februari 2006 16:13 schreef P-Style het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
http://img157.imageshack.us/my.php?image=revolution16ij8rt.jpg
Mijn ervaring is heel anders: ik vind dat de controller robuust aanvoelt en prettig in de hand ligt. De analoge sticks werken prima, en de verschillende vormen van de knoppen vind ik erg slim: dan hoef je tenminste niet naar de controller te kijken als je niet weet waar A, B, X of Y zit. Zeker voor beginners lijkt dit mij erg handig. Het enige minpunt vind ik de plaats van de Z-knop.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef H.Flick het volgende:
Er mag wel flink wat gebeuren aan de 'standaard' controller. De GC-controller was echt een drama. Het voelde allemaal gammel aan, de knoppen hadden allemaal een andere vorm, de analoge stick was echte en drama en dat suffe gele C-stickje was helemaal niks. Alleen de triggers waren goed.
En om de Z knop in te drukken moest je praktisch je wijsvinger uit de kom trekken.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef H.Flick het volgende:
Er mag wel flink wat gebeuren aan de 'standaard' controller. De GC-controller was echt een drama. Het voelde allemaal gammel aan, de knoppen hadden allemaal een andere vorm, de analoge stick was echte en drama en dat suffe gele C-stickjetepeltje was helemaal niks. Alleen de triggers waren goed.
Het beste kopiëren ze gewoon de Xbox360 controller, dat is de perfecte controller.
Gek genoeg moet ik telkens naar de controller kijken en weet ik nu nog niet waar de X en waar de Y zitquote:Op zondag 12 februari 2006 16:42 schreef chibibo het volgende:
[..]
Mijn ervaring is heel anders: ik vind dat de controller robuust aanvoelt en prettig in de hand ligt. De analoge sticks werken prima, en de verschillende vormen van de knoppen vind ik erg slim: dan hoef je tenminste niet naar de controller te kijken als je niet weet waar A, B, X of Y zit. Zeker voor beginners lijkt dit mij erg handig. Het enige minpunt vind ik de plaats van de Z-knop.
Dat heb ik nou met de ps controller, irritant als bedrijven zonodig anders moeten zijn en er een kruisje, rondje en driehoekje op gaan zetten of de A, B, X en Y knoppen in andere volgorde gaan zetten.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gek genoeg moet ik telkens naar de controller kijken en weet ik nu nog niet waar de X en waar de Y zit![]()
Dat ligt meer aan jou dan aan de controller.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gek genoeg moet ik telkens naar de controller kijken en weet ik nu nog niet waar de X en waar de Y zit![]()
Het is gewoon enorm onlogisch dat de Y eerst komt en dan de X. Het alfabet gaat toch exact andersom.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan jou dan aan de controller.
Japans ftw.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:50 schreef H.Flick het volgende:
Het is gewoon enorm onlogisch dat de Y eerst komt en dan de X. Het alfabet gaat toch exact andersom.![]()
A en B zijn inderdaad ook omgekeerd, maar daar is het verschil nog wel goed te merken omdat die ene zo gigantisch groot is.quote:
Oneens. Prima, goedwerkende, nauwkeurige, stevige controller. En de C stick & Z-knop gebruik je toch sporadisch. Die waren trouwens wel aardig kut. Nouja, alleen de Z-knop eik.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef H.Flick het volgende:
Er mag wel flink wat gebeuren aan de 'standaard' controller. De GC-controller was echt een drama. Het voelde allemaal gammel aan, de knoppen hadden allemaal een andere vorm, de analoge stick was echte en drama en dat suffe gele C-stickje was helemaal niks. Alleen de triggers waren goed.
Het beste kopiëren ze gewoon de Xbox360 controller, dat is de perfecte controller.
En bij gebrek aan triggers ook essentiëel bij nauwkeurige acceleratie/deceleratie in racegames.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef H.Flick het volgende:
Een tweede analoge stick is (was) essentieel bij FPS-games.
R & L zijn tenminste logisch!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef mordradead het volgende:
x en o... r en l
Bij de cube zie ik dat altijd als Y/X-asquote:Op zondag 12 februari 2006 16:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is gewoon enorm onlogisch dat de Y eerst komt en dan de X. Het alfabet gaat toch exact andersom.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |