Soms wel, soms niet. Het irritante is wel dat er áltijd dingen fout gaan. Bijvoorbeeld ik moet een trein pakken, maar het station is zo inmens groot, ik ren me suf om de juiste trein te pakken, god knows welke. En daarbij word ik altijd tegengewerkt. Of hordes mensen die me tegenhouden, of m'n bagage is zoek, of de trein is onmogelijk te betreden. Dat soort dingen. Áltijd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:36 schreef Californian_dreamer het volgende:
weet je wel wat je bestemming is?
Ik heb er ook ff een boek bij gepakt. Een heel verhaal bij Reis. Mên, elk klein detail heeft een betekenis bij het begrip Reizen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, ik heb wel een boek ergens war het vast wel instat, maar dan moet ik eerst gaan zoeken
No problem hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
lol, tja, sommige dingen hebben nou eenmaal een grote betekenis. maareh, ik wil niet vervelend zijn ofzo, maar ik ga ook maar eens stoppen, om straks ruzie met mijn pa te voorkomen
nou, als dat zo is, moet je twijfelen aan de betrouwbaarheid, want een horoscoop-/-betrouwbaarheidquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:52 schreef Lynx666 het volgende:
1 Haast hebben is een teken dat we te maken hebben met druk van buitenaf. Ons haasten veronderstelt dat we zelf iets onder druk zetten. Met name onze tijd zou onder druk staan.
2 We dienen te leren hoe we op een goede manier met tijd om kunnen gaan en haast betekent dat dat nog niet is gebeurd
3 Merkwaardig genoeg is tijd in spiritueel werk een symbool voor ruimte. Als we ons haasten, zien we niet het beste van onze wereld. Omgekeerd, als we onze ruimte met succes benutten, maken we ook op een goede manier gebruik van de tijd.
Lijkt wel een horoscoop
trustenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
No problem hoor.
Ik duik er ook zo eens in. Weltrusten!.
vanwege de OWSquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:02 schreef sbientje het volgende:
in verband met de cartoonprotesten in het midden-oosten ofzo?
waarom zou het niet door gaan?
Olympische Winter Spelenquote:
De slip van de Ferrari was wel leuk, het aansteken van het vuur zag er ook mooi uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:50 schreef Lynx666 het volgende:
De OS opening is helemaal langs me heen gegaan. Niks van gemerkt. Was het nog spectaculair?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |