abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34959591
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:13 schreef Andiyan het volgende:

[..]

Details, details willen we!
Wat gebeurt er als je middernachtelijke schransbuien hebt?
.

Ik wil niet weten waar je op doelt eigenlijk . Die nachtelijke schransbuien heb ik regelmatig (ik kan het hebben ), en de dromen die er op volgen gaan over de meest vage dingen. En op een een of andere manier ben ik er altijd naar iets op zoek, en ik reis me een ongeluk. En volkomen onsamenhangend. (en das de normaalste zaak in de droom ). Soms kom ik terecht in een omgeving die waarover ik overdag een boek of een tijdschrift over heb gelezen, of beland midden in een tv programma. Idols
pi_34959608
Jaar daarvoor was ik ook naar de MegaFestatie. Werd ik bij het podium naarvoren geroepen.
Was een wedstrijdje tussen mij en een andere jongen. Het ging erom wie in 1 minuut zo veel mogelijk kledingstukken (van zichzelf) in een mand kon stoppen.

Je raadt het al...

Ik heb gewonnen
pi_34959626
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:17 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

.

Ik wil niet weten waar je op doelt eigenlijk .
*Geen commentaar.
quote:
Die nachtelijke schransbuien heb ik regelmatig (ik kan het hebben ), en de dromen die er op volgen gaan over de meest vage dingen. En op een een of andere manier ben ik er altijd naar iets op zoek, en ik reis me een ongeluk. En volkomen onsamenhangend. (en das de normaalste zaak in de droom ). Soms kom ik terecht in een omgeving die waarover ik overdag een boek of een tijdschrift over heb gelezen, of beland midden in een tv programma. Idols
Hey, grappig!
Dus nu kunnen we ook fan van je zijn?
pi_34959631
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:17 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

.

Ik wil niet weten waar je op doelt eigenlijk . Die nachtelijke schransbuien heb ik regelmatig (ik kan het hebben ), en de dromen die er op volgen gaan over de meest vage dingen. En op een een of andere manier ben ik er altijd naar iets op zoek, en ik reis me een ongeluk. En volkomen onsamenhangend. (en das de normaalste zaak in de droom ). Soms kom ik terecht in een omgeving die waarover ik overdag een boek of een tijdschrift over heb gelezen, of beland midden in een tv programma. Idols
mwah, dat zijn niet zulke gekke dromen. ik heb ooit eens mezelf uit het raam gegooid (van mijn kamer). en toen bleek ik ineens op de 50e verdieping te ziiten ()ik gooide een andere ik uit het raam)
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_34959638
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:18 schreef superhero87 het volgende:
Jaar daarvoor was ik ook naar de MegaFestatie. Werd ik bij het podium naarvoren geroepen.
Was een wedstrijdje tussen mij en een andere jongen. Het ging erom wie in 1 minuut zo veel mogelijk kledingstukken (van zichzelf) in een mand kon stoppen.

Je raadt het al...

Ik heb gewonnen
Gefeliciteerd.
Wat was de prijs?
pi_34959648
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:18 schreef superhero87 het volgende:

Je raadt het al...

Ik heb gewonnen
Ow ja dat spelletje! Wat had je nog aan op het eind?
pi_34959650
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:20 schreef Andiyan het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.
Wat was de prijs?
Eastpak tas... Maar ik stond bijna in mn nakie daar
pi_34959656
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:20 schreef WithMe het volgende:

[..]

Ow ja dat spelletje! Wat had je nog aan op het eind?
Wil je niet weten
pi_34959660
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:21 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Wil je niet weten
Jawel!
pi_34959665
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:19 schreef Californian_dreamer het volgende:

[..]

mwah, dat zijn niet zulke gekke dromen. ik heb ooit eens mezelf uit het raam gegooid (van mijn kamer). en toen bleek ik ineens op de 50e verdieping te ziiten ()ik gooide een andere ik uit het raam)
Hehe..
Ik droom altijd dat ik in een soort ruimte zweef, met heel veel verschillende kamers. En dan moet ik 'wegzweven' omdat er steeds zwarte gedaantes op me afkomen ofzo. Maar gelukkig kan ik door de muren heen.
pi_34959670
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:21 schreef WithMe het volgende:

[..]

Jawel!
Heb gelukkig geen foto's
pi_34959683
Nog 73 posts mensen, nog ff doorzetten

pi_34959684
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:21 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Heb gelukkig geen foto's
Maar die duizend gillende pubermeisjes natuurlijk wel.
pi_34959688
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:22 schreef Andiyan het volgende:
Nog 73 posts mensen, nog ff doorzetten

We kunnen alvast een TT verzinnen
pi_34959694
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:22 schreef WithMe het volgende:

[..]

Maar die duizend gillende pubermeisjes natuurlijk wel.
OMG nooit aan gedacht
pi_34959701
die nemen overal foto's van
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
pi_34959761
Vind het wel leuk eigenlijk nu ik erover nadenk
pi_34959788
Ik ga slapen people, genoeg gekletst hier, Het was gezellig

tot de volgende keer
pi_34959789
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:23 schreef superhero87 het volgende:

[..]

We kunnen alvast een TT verzinnen
Angelique, je bent Magnifique.
Toch?
Of iets over het Thema?
pi_34959802
Maar ik duik ook mn nest in, trusten allemaal!
pi_34959805
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:19 schreef Californian_dreamer het volgende:

[..]

Ik ben nog niet eens in detail getreden. Voorbeeldje. Ik loop over straat. Ik moet een vissenkom kopen om wat voor reden dan ook. Ik loop een vissekommenwinkel binnen en koop een brandblusser. Die bind ik op m'n rug en loop een ruimteveerplatform op. Ik krijg een banaan in mn handen gedrukt en loop de ruimteveer in en daarbinnen vind ik..een kajuit.. Het hout kraakt en ik kijk uit over zee. Als ik weer naar buiten stap bevind ik me in een zee...van zand. Woestijn. Ik kijk naar de zon en reik. Maar nee, de zon is een basketbal, en er moet gescoord worden. Vanaf de middellijn duik ik een jeep in want we worden beschoten. Ik gooi m'n banaan uit de wagen wat zich ontvouwt als een luchtballon en de jeep meeneemt. Toch zit ik in een mand. Ik besef hoe laat het is en de tv moet aan. Daar zie ik mezelf. Ik schrik er zo van dat ik wakker word.
pi_34959810
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:30 schreef Andiyan het volgende:
Maar ik duik ook mn nest in, trusten allemaal!
Jij ook al, wat toevallig Slaapse
pi_34959826
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:31 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ik ben nog niet eens in detail getreden. Voorbeeldje. Ik loop over straat. Ik moet een vissenkom kopen om wat voor reden dan ook. Ik loop een vissekommenwinkel binnen en koop een brandblusser. Die bind ik op m'n rug en loop een ruimteveerplatform op. Ik krijg een banaan in mn handen gedrukt en loop de ruimteveer in en daarbinnen vind ik..een kajuit.. Het hout kraakt en ik kijk uit over zee. Als ik weer naar buiten stap bevind ik me in een zee...van zand. Woestijn. Ik kijk naar de zon en reik. Maar nee, de zon is een basketbal, en er moet gescoord worden. Vanaf de middellijn duik ik een jeep in want we worden beschoten. Ik gooi m'n banaan uit de wagen wat zich ontvouwt als een luchtballon en de jeep meeneemt. Toch zit ik in een mand. Ik besef hoe laat het is en de tv moet aan. Daar zie ik mezelf. Ik schrik er zo van dat ik wakker word.
Nu zal ik wel goed kunnen slapen
pi_34959830
quote:

[..]

Sjonge dat is wel héél idioot. Wat zou zo'n dromoloog daarvan zeggen?
Maar goed, ik ga nu ff normaal dromen dus.. ik hoop jij ook Lynx..
pi_34959841
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:32 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Nu zal ik wel goed kunnen slapen
Weet je zeker dat je niet eerst even een hapje wil eten?
pi_34959844
quote:

[..]

ow-kay, i begrijp nu wat je bedoelt met onsamenhangende dromen
pi_34959854
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:33 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je niet eerst even een hapje wil eten?
Nee, ik moet echt gaan slapen

Doegdoeg
pi_34959860
quote:

[..]

Je hersenen doen rare dingen in je slaap...
pi_34959867
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 02:32 schreef Andiyan het volgende:

[..]

Sjonge dat is wel héél idioot. Wat zou zo'n dromoloog daarvan zeggen?
Maar goed, ik ga nu ff normaal dromen dus.. ik hoop jij ook Lynx..
Er is altijd 1 terugkerend thema in mn dromen: reizen. Ben er altijd mee bezig, en ik geloof dat ik nog nooit een droom heb gehad waarbij ik daadwerkelijk op plaats van bestemming ben aangekomen

Weltrusten, en droom ze
pi_34959877
Weltrusten iedereen.
pi_34959883
weet je wel wat je bestemming is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')