en het word steeds gezelligerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:59 schreef superhero87 het volgende:
Het is gezelliger op FOK om 2 uur snachts![]()
wil je niet herkenbaar op tv dan WithMe?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:00 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als het zoiets als vorige week is geeft het ons in elk geval de kans om onherkenbaar in beeld te komen.
Kijk eens Sven. Om 2u 's nachts open ik een zak Lays. Om 2u he! 's nachts!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:00 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 trekt een zak Lays chips open.
Het maakt mij niet uit, maar ik las in het meet-topic dat er een paar mensen liever niet in beeld komen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wil je niet herkenbaar op tv dan WithMe?
Je kunt er nog wel ff voor gaan zitten inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:00 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 trekt een zak Lays chips open.
Dan schuilen die maar ff als de camera op ons gericht isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:02 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, maar ik las in het meet-topic dat er een paar mensen liever niet in beeld komen.
jezelf quotenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kijk eens Sven. Om 2u 's nachts open ik een zak Lays. Om 2u he! 's nachts!
Ik wel hoor (als het een beetje meezit), ik ga gewoon bakvisje spelen. (Jaja, vaktaal!)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:02 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, maar ik las in het meet-topic dat er een paar mensen liever niet in beeld komen.
Ik heb ook nog Lay's Chips. Maar ik denk dat ik 'm maar dichtlaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kijk eens Sven. Om 2u 's nachts open ik een zak Lays. Om 2u he! 's nachts!
Ik ben zelf beneden... moet zometeen langzaam omhoog de trap op!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
jezelf quoten![]()
kan geen chips pakken, mijn pa is nog beneden, en vind dat om 2 uur niet goed...ouders![]()
ik duik in ieder geval niet weg. kom op, hoe vaak heb je de kans op tv te komenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dan schuilen die maar ff als de camera op ons gericht isik wil opvallen
![]()
![]()
Whehe.. Ik smokkel het om 11 uur mee naar boven.. ik heb nu nog rantsoen liggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
jezelf quoten![]()
kan geen chips pakken, mijn pa is nog beneden, en vind dat om 2 uur niet goed...ouders![]()
Vind het wel gezellig zoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:02 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Je kunt er nog wel ff voor gaan zitten inderdaad
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:04 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Whehe.. Ik smokkel het om 11 uur mee naar boven.. ik heb nu nog rantsoen liggen.![]()
Oh, dat is hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
jezelf quoten![]()
nah, gebruik liever mijn eigen pc, is een stuk beter dan de prehistoische dingen benedenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ben zelf beneden... moet zometeen langzaam omhoog de trap op!![]()
ik ben al eens op tv geweest.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik duik in ieder geval niet weg. kom op, hoe vaak heb je de kans op tv te komen
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dat is hier precies hetzelfde. Alleen is mijn vader al naar bed, maar anders
.
mijn ma slaapt altijd vroeg, komt door de pijnstillers/slaappillen die ze in neemtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dat is hier precies hetzelfde. Alleen is mijn vader al naar bed, maar anders
.
Je mag wel van mij meesnoepen. ~:)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Lay's Chips. Maar ik denk dat ik 'm maar dichtlaat..
oh ja...when?quote:
Trek jij dan maar iets heel aparts aan. Een teletubbiepak ofzo. Dan kom je zéker een paar seconden in beeld.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dan schuilen die maar ff als de camera op ons gericht isik wil opvallen
![]()
![]()
Met ZigZag, dat programma voor basisscholen die dan tegen elkaar strijden. Indertijd met Sybrand Niessen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
oh ja...when?
ff wat drinken halen trouwens, brb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |