Ik ben zelf beneden... moet zometeen langzaam omhoog de trap op!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
jezelf quoten![]()
kan geen chips pakken, mijn pa is nog beneden, en vind dat om 2 uur niet goed...ouders![]()
ik duik in ieder geval niet weg. kom op, hoe vaak heb je de kans op tv te komenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dan schuilen die maar ff als de camera op ons gericht isik wil opvallen
![]()
![]()
Whehe.. Ik smokkel het om 11 uur mee naar boven.. ik heb nu nog rantsoen liggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
jezelf quoten![]()
kan geen chips pakken, mijn pa is nog beneden, en vind dat om 2 uur niet goed...ouders![]()
Vind het wel gezellig zoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:02 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Je kunt er nog wel ff voor gaan zitten inderdaad
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:04 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Whehe.. Ik smokkel het om 11 uur mee naar boven.. ik heb nu nog rantsoen liggen.![]()
Oh, dat is hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
jezelf quoten![]()
nah, gebruik liever mijn eigen pc, is een stuk beter dan de prehistoische dingen benedenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ben zelf beneden... moet zometeen langzaam omhoog de trap op!![]()
ik ben al eens op tv geweest.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik duik in ieder geval niet weg. kom op, hoe vaak heb je de kans op tv te komen
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dat is hier precies hetzelfde. Alleen is mijn vader al naar bed, maar anders
.
mijn ma slaapt altijd vroeg, komt door de pijnstillers/slaappillen die ze in neemtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dat is hier precies hetzelfde. Alleen is mijn vader al naar bed, maar anders
.
Je mag wel van mij meesnoepen. ~:)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Lay's Chips. Maar ik denk dat ik 'm maar dichtlaat..
oh ja...when?quote:
Trek jij dan maar iets heel aparts aan. Een teletubbiepak ofzo. Dan kom je zéker een paar seconden in beeld.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dan schuilen die maar ff als de camera op ons gericht isik wil opvallen
![]()
![]()
Met ZigZag, dat programma voor basisscholen die dan tegen elkaar strijden. Indertijd met Sybrand Niessen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
oh ja...when?
ff wat drinken halen trouwens, brb
Ja daaaaag, ik wil niet voor gek staan. Moet wel leuk op komen te staanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:06 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Trek jij dan maar iets heel aparts aan. Een teletubbiepak ofzo. Dan kom je zéker een paar seconden in beeld.![]()
Ja, klinkt vaag hequote:
Okquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, klinkt vaag he. Normaal ga ik pas eten halen als het beneden helemaal leeg is
. En het is nu wel leeg, maar omdat ik al een half uur wil gaan slapen, ga ik niet eten
.
Tandjes gepoetst?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, klinkt vaag he. Normaal ga ik pas eten halen als het beneden helemaal leeg is
. En het is nu wel leeg, maar omdat ik al een half uur wil gaan slapen, ga ik niet eten
.
wel eens op regionale tvquote:
Dat is toch leuk?! Dipsy is redelijk hip hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja daaaaag, ik wil niet voor gek staan. Moet wel leuk op komen te staan![]()
Cool,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wel eens op regionale tv(nijmeegse vierdaagse) en verder kranten enzo (vanwege toneel)
Details, details willen we!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:12 schreef Lynx666 het volgende:
Als je gaat eten vlak voor je gaat slapen krijg je de wildste dromenspreek uit ervaring
HmHmquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Jij was ook bij het optreden van Hind hè?
Ik ga donderdag!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Jij was ook bij het optreden van Hind hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |