5 kilometer heren met Svenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Welk schaatsen is er vandaag allemaal? Nog de moeite om ook op te nemen?
Ik heb alleen nog maar het eerste kwartier gezien, zo weer ff verder kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:51 schreef WithMe het volgende:
[..]
De slip van de Ferrari was wel leuk, het aansteken van het vuur zag er ook mooi uit.
Nah verder geloof ik het wel. Zo'n enorme fan van de OWS ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar het eerste kwartier gezien, zo weer ff verder kijken![]()
ik ook niet. bovendien ben ik al helemaal niet het type dat graag sport kijkt op tv, dan kun je beter zelf gaan sporten ofzoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nah verder geloof ik het wel. Zo'n enorme fan van de OWS ben ik nou ook weer niet.
Das altijd wel leuk ja. Maar dat lees ik dan wel op de OWS blog. Ik ben geen fanatieke die aan de tv gezogen zit als er een kaaskop meedoetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef WithMe het volgende:
Ik vind het wel leuk als Nederlanders medailles halen enzo, maar daar houdt het ook wel mee op. Het is niet zo dat ik er echt voor ga zitten om een potje schaatsen te kijken.
Ik dus welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Das altijd wel leuk ja. Maar dat lees ik dan wel op de OWS blog. Ik ben geen fanatieke die aan de tv gezogen zit als er een kaaskop meedoet.
En... hoe voelt het om ...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:27 schreef PeRi het volgende:
Oeh yeah, ik kan vanavond eindelijk weer eens thuis op mn eigen bank Idols zien..
Ja, dat is dus niet de bedoelingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:17 schreef WithMe het volgende:
Dit hele topic is eigenlijk een Blueroom geworden.![]()
Voor de laatste keer, ben ik bang.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:28 schreef Svensational het volgende:
Vanavond weer genieten vanEllen
!
Subliem wel eigenlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En... hoe voelt het om ...
* Tha_Erik checkt geboortedatum
eh, 1 jaar te zijn?
![]()
En met nog maar 4 kandidaten over, wordt de finale een week vervroegd naar 4 maart!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Situatieschets:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
En met nog maar 4 kandidaten over, wordt de finale een week vervroegd naar 4 maart!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |