quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:23 schreef Xebber het volgende:
Abbonoment? Is dat een of andere verschrikkelijke ziekte?
Als je het goed schrijft misschien..quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:26 schreef Xenwolfie het volgende:
Ja, je zit er soms een jaar aan vast!
Typ je nou in jezelf?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:11 schreef Xenwolfie het volgende:
* Xenwolfie gaat op inburgeringscursus
Dat klopt gewoon hoor, je snapt het zelf niet. Mb is mbit MB is mbyte.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:23 schreef Xenwolfie het volgende:
Bovendien klopt het niet eens, het is kbit/mbit wat daar hoort te staan, niet kbyte/mbyte.![]()
als dat zo is moet wanadoo aangeklaagd worden ofzoietsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:05 schreef rockstah het volgende:
In de wanadoo reclame hebben ze het toch echt over een "supersnelle 20 megabyte verbinding" hoor.
Nee hoor die meneer zegt netjes mega bit...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:05 schreef rockstah het volgende:
In de wanadoo reclame hebben ze het toch echt over een "supersnelle 20 megabyte verbinding" hoor.
Ik haal met mijn 3,5 mbit lijn (quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Er van uit gaande dat TS van nieusgroepen download (en dus continue de max snelheid haalt) wordt ie toch wel flink genaaid. Ik haal hier al 660kb/s en dan heb ik iets minder dan een 6 megabit verbinding
Ok, dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:27 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik klaag gewoon over de reclame. Wij hebben zelf een ADSL lite verbindingkje.
idd met die 20 mbit van chello doe ik 2 dvd's in een half uurquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:44 schreef immortalsean het volgende:
met m'n 8 Mbit haal ik toch een nette 1 MByte.
ach, chello, in het begin zoog je zwaar, maar nu is er niets meer op aan te merken.
snelheid over netwerken wordt al heel lang in bits weer gegeven en heeft dacth ik niks met marketing te makenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:41 schreef Markster het volgende:
Ik heb toch echt een 20Mb lijn hoor. Alleen staat de b voor bit ipv byte, niets mis mee. Marketingtruukje maar ze liegen niet.
Ja tuurlijk. 20 mbit komt overeen met 2,5 megabyte/sec. Een DVD is 4,5GB, zeg maar 4500MB (klopt niet helemaal, boeiend). 4500/2,5 = 1800 sec. Een half uur per DVD dus.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:55 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
idd met die 20 mbit van chello doe ik 2 dvd's in een half uur
Klopt, je mag geen onwaarheden vertellen over het te verkopen product!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:08 schreef thedude0 het volgende:
[..]
als dat zo is moet wanadoo aangeklaagd worden ofzoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |