quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:23 schreef Xebber het volgende:
Abbonoment? Is dat een of andere verschrikkelijke ziekte?
Als je het goed schrijft misschien..quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:26 schreef Xenwolfie het volgende:
Ja, je zit er soms een jaar aan vast!
Typ je nou in jezelf?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:11 schreef Xenwolfie het volgende:
* Xenwolfie gaat op inburgeringscursus
Dat klopt gewoon hoor, je snapt het zelf niet. Mb is mbit MB is mbyte.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:23 schreef Xenwolfie het volgende:
Bovendien klopt het niet eens, het is kbit/mbit wat daar hoort te staan, niet kbyte/mbyte.![]()
als dat zo is moet wanadoo aangeklaagd worden ofzoietsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:05 schreef rockstah het volgende:
In de wanadoo reclame hebben ze het toch echt over een "supersnelle 20 megabyte verbinding" hoor.
Nee hoor die meneer zegt netjes mega bit...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:05 schreef rockstah het volgende:
In de wanadoo reclame hebben ze het toch echt over een "supersnelle 20 megabyte verbinding" hoor.
Ik haal met mijn 3,5 mbit lijn (quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Er van uit gaande dat TS van nieusgroepen download (en dus continue de max snelheid haalt) wordt ie toch wel flink genaaid. Ik haal hier al 660kb/s en dan heb ik iets minder dan een 6 megabit verbinding
Ok, dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:27 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik klaag gewoon over de reclame. Wij hebben zelf een ADSL lite verbindingkje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |