Eens, ik luister het ook zelden af, als ik een sms-je krijg met u heeft een voicemailbericht kijk ik gewoon wat voor gemiste oproep ik heb, en bel degene gewoon weer op...quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:14 schreef funkmaster het volgende:
...dat is echt zooooo 1998 (ofzo)![]()
![]()
als iemand niet opneemt en je wilt dat ie iets zo snel mogelijk te weten komt ofzo, dan stuur je toch een smsje? goedkoper voor beide partijen!
conclusie: voicemail mag dood![]()
Hoe kan je zoiets uitzetten?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:33 schreef Frank-NL het volgende:
Lekker uitgezet, meest nutteloze functie die je hebt bij een provider. Kost de ander nog geld ook als je voicemail opneemt.
Naar je voicemail nr bellen en dan kom je in een menu terecht. Verschilt per provider. Klantenservice wil je ook nog wel eens helpen.quote:
Mmlaat het toch wel aanstaan denk ik...het kan in enkele gevallen toch wel handig zijn, zoals als cd-winkels je bellen om te zeggen dat je cd is aangekomen en je bent er ff niet...ik denk dat ze dan gewoon je voicemail inspreken en niet een sms-je versturen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:36 schreef t0y het volgende:
[..]
Naar je voicemail nr bellen en dan kom je in een menu terecht. Verschilt per provider. Klantenservice wil je ook nog wel eens helpen.
Succes
Ze bellen je later terug, maar je moet het zelf weten hoor. Het was slechts een suggestiequote:Op donderdag 9 februari 2006 18:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mmlaat het toch wel aanstaan denk ik...het kan in enkele gevallen toch wel handig zijn, zoals als cd-winkels je bellen om te zeggen dat je cd is aangekomen en je bent er ff niet...ik denk dat ze dan gewoon je voicemail inspreken en niet een sms-je versturen...
die hebben gewoon antwoordapparaat met 500 uur opslagruimte ofzo, geen lame-ass 2 minuutjes ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef t0y het volgende:
Ik gebruik voicemail nooit, maar dan ook echt nooit! Voor bedrijven is het wel interessant, geloof ik
Ik bedoelde meer dat ze werknemers toch nog iets kunnen laten weten waneer ze hun niet kunnen bereiken. Mijn vorige baas sprak altijd de voicemail in van zijn werknemers als hij ze niet kon bereiken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:58 schreef funkmaster het volgende:
[..]
die hebben gewoon antwoordapparaat met 500 uur opslagruimte ofzo, geen lame-ass 2 minuutjes ofzo![]()
vertel !!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:36 schreef Miller.Time het volgende:
Voicemail is best wel handig als je een tooltje op je laptop hebt om ze mee te beluisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |