Zulk soort films kijk je natuurlijk ook op HBO en niet de nationale tv.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Foezelen
Ik heb trouwens nog een compilatie van fragmenten van de film 'Basic Instinct'. Eerst zie je de Europese versie en daarna de Amerikaanse. Echt heel sneu wat er allemaal (ge)(ver)knipt is![]()
Ik zal eens kijken of ik deze ergens kan uploaden.
De verknipte versie blijkt inderdaad voor de reguliere uitzendingen te zijn, dus er is geen sprake van een Europese en een Amerikaanse versie. Bovendien is de 'nasynchronisatie' door andere personen gedaan en dat levert echt dolkomische fragmenten opquote:Op donderdag 9 maart 2006 04:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Zulk soort films kijk je natuurlijk ook op HBO en niet de nationale tv.
Sterker, bijna alle series en films moet je natuurlijk op HBO bekijken. En HBO heeft nogal wat kanalen.
Ik heb er 3 jaar gewoond ja. En het is gewoon zo, nu had ik voornamelijk met internationale mensen te maken, maar de echte Amerikanen zijn echt zo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Ook iemand hier die daadwerkelijk een tijd in de VS heeft doorgebracht? Of alleen maar weer de gebruikelijke bashers die lekker meepraten naar alles wat ze op tv zien en anderen horen zeggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |