abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34907510

Michael Stipe, frontman van R.E.M., heeft 6 versies van het nummer 'In The Sun' van Joseph Arthur opgenomen. Dit nummer is alleen via Itunes te verkrijgen (klik als itunes op je computer geinstalleerd is) en de opbrengst gaat naar de slachtoffers van de ramp in New Orleans.

Ik vind het echt een geweldig nummer, vooral versie 1 (samen met Chris Martin) en versie 4 (Stipe solo). Via Itunes (zie link hierboven) kun je een fragment van 30 seconden beluisteren. Helaas ondersteund Itunes alleen creditcard betalingen, maar het is de moeite echt waard!

[ Bericht 2% gewijzigd door _dirkjan_ op 09-02-2006 17:57:26 ]
pi_34933198
Interessant !
pi_34933300
Alles wat Michael Stipe doet zal natuurlijk altijd als REM klinken
pi_34933911
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Alles wat Michael Stipe doet zal natuurlijk altijd als REM klinken
is niet zo heel erg ook.

vind dat liedje In the Sun van Joseph Arthur sowieso heel mooi, ben benieuwd naar de samenwerking met Chris Martin!
pi_34940608
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:06 schreef googoodoll het volgende:

[..]

is niet zo heel erg ook.

vind dat liedje In the Sun van Joseph Arthur sowieso heel mooi, ben benieuwd naar de samenwerking met Chris Martin!
op de link hierboven en op http://www.inthesun.org kun je een preview horen
pi_34944234
Niet onaardig van wat ik er van gehoord heb..

Chris Martin valt alleen een beetje weg op de achtergrond, maar dat komt waarschijnlijk omdat Stipe zo'n dijk van een stem heeft
  vrijdag 10 februari 2006 @ 19:27:31 #8
71333 BUG80
Stop making sense
pi_34945895
Ik heb 'm zojuist aangeschaft (¤ 5,94 en dat ook nog eens voor een goed doel, dat kan je niet laten liggen)

Mooie song. Jammer dat er zes keer hetzelfde liedje op de EP staat, wat dat betreft zou ik het meer een single noemen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:14:55 #9
71333 BUG80
Stop making sense
pi_34977518
Moet je trouwens de credits eens lezen:
quote:
N THE SUN JAW Breakers REMIX --MICHAEL STIPE [feat. CHRIS MARTIN, mix by JUSTIN TIMBERLAKE & WILL.I.AM]

Written by: Joseph Arthur
Publishing: Real World Music, Ltd.
(c) (p) 2006 In the Sun Foundation

Michael Stipe: vocals
Chris Martin: vocals
Justin Timberlake: background vocals, piano
will.i.am: rhodes
James Iha: guitars, synth, glockenspiel
Joseph Arthur: bass, guitar, backing vocal, tambourine
Keith Harris: piano
George Pajon Jr: guitar
Adam Deitch and Mike Shapiro: drums
Matt Morris: acoustic guitar
pi_38256125
een oud topic, maar op http://www.sundancechannel.com/inthesun/ kun je een documentaire zien over de ramp en de single etc... voor mensen die geinteresseert zijn in R.E.M. zeker boeiend om te zien.. zo'n 40 minuten beelden van de ramp en uitgebreide interviews met michael stipe.
pi_38260896
Goeie tip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')