underOath traagquote:Op woensdag 19 april 2006 21:47 schreef =HellFire= het volgende:
Wannabe emo-crap (okay Goldfinger dan niet...) Trage bands, hopeloze lyrics en idem imago.Ik word er noch koud noch warm van.
Die dan niet misschien... maar de rest van die bands vaak wel. Naja, het ligt me gewoon niet.quote:
Wat deden ze toen?quote:Op maandag 24 april 2006 22:21 schreef Fiama het volgende:
Nog maar 4 dagen!.
Overigens iemand die bij Goldfinger aanwezig was op Lowlands 2004? Echt walgelijk, als ze nu weer hetzelfde doen zijn ze echt afgeschreven bij mij, zoiets flik je gewoon niet.
Afgezien van een gewone conducteur de afgelopen drie jaar niks gemerkt van controle in de trein.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:32 schreef evil-me het volgende:
ze gaan echt wel controleren bij de grens lijkt me
Hehe... stop het wel ergens in ofzoquote:Op woensdag 26 april 2006 16:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Afgezien van een gewone conducteur de afgelopen drie jaar niks gemerkt van controle in de trein.
Zolang je zorgt dat je een kaartje hebt en niet in de trein zit te blowen, is er niks aan de hand.
We hebben het vorige zomer zelfs de Poolse grens over gekregen, als je het maar goed wegstopt.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:57 schreef JDude het volgende:
[..]
We hebben het vorige zomer zelfs de Poolse grens over gekregen, als je het maar goed wegstopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Viel nog 100% mee eigenlijk, men keek even naar onze paspoorten en we mochten doorrijden.quote:
Nicequote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Viel nog 100% mee eigenlijk, men keek even naar onze paspoorten en we mochten doorrijden.
De Poolse B-wegen met kuilen en te smalle viaducten waren een groter avontuur.
En die freaks die in de file je voorruit komen poetsen en daar omgerekend bijna 8 euro voor willen hebben...![]()
Die gast werd zowat agressief toen 'ie alleen wat kleingeld kreeg, nog nooit zo hard weggeplankt.
Het restje wiet hebben we overigens maar niet nog een keer de grens over genomen, maar verstopt op een hangplek van Poolse jongeren waar we dagelijks langsliepen vanuit ons huisje. Hebben die ook eens lol.
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:32 schreef Love Mae King het volgende:
*present* op de zaterdag...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |