abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37432174
Stond vooraan vanaf no use tot en met me first.

Set list me first woehoe
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  zondag 30 april 2006 @ 19:37:07 #103
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_37433245
MFATGG

Veel plezier ermee.. ik zou hem verbranden
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_37434120
Ik vond Me First ook beetje gammel. Wel grappig maar daar blijft het bij. Stond ook niet vooraan, misschien dat het daardoor kwam

Het hele festival is me goed bevallen, als enig nadeel de bussen eigenlijk.
Toppers van Groezrock:
-A Wilhelm Scream, eigenlijk niets van verwacht maar echt geweldig! Zo inspirerend en ze hadden er zichtbaar zin in.
-Anti-Flag. Beter dan in Rotterdam in Januari, en ja goede show!
-Sick of it All, werkelijk briljant, kan er niet veel meer over zeggen .

Verder nog gezien:
-PPS, gaaf maar niet geweldig
-Death By Stereo. Goed concert maar geen topper, maar opzich wel voor herhaling vatbaar
-Himsa, 2 nummertjes. Roste wel door!
-Raised Fist. Goede show, behalve dat ik 2 stagedivers op mn kop kreeg. Had dat wel kunnen verwachten, ben toen maar even aan de zijkant gaan staan.
-Comeback Kid. 2 nummertjes kan er niet zoveel over zeggen.
-Me First. Ja dus opzich niet zo boeiend
-Dropkick Murphys. Goede show opzich maar vond het toch wel beetje te standaard.
-Bad Religion. Na het gammele concert op Lowlands toch maar een kans gegeven en dit keer deden ze het wel goed! Net geen topper, maar ik vond het een goed concert en waardige afsluiter.

Het enige wat me tegen is gevallen is Thrice op de vrijdag, dat was echt niet veel waard. Vond Goldfinger het beste van de vrijdag trouwens. Ook nog UnderOath gezien en dat was wel oke.
pi_37435154
quote:
Op zondag 30 april 2006 20:03 schreef Fiama het volgende:
knip
Wilhelm Scream had ik nog nooit van gehoord, maar die waren inderdaad echt heel erg vet.
Sick of it all zag ik vorig jaar op ook al op GR gezien, toen trok ik het niet echt, maar nu stond ik helemaal vooraan aan het hek al, en jezus wat een show!

Voor de rest is het altijd een beetje een waas, eigenlijk nergens gestaan wat ik niet leuk vond terwijl ik van het lijstje weinig kende (zowiezo niet veel)
Less then jake was vet, maple room ook.

kwas er alleen de zaterdag ook, vrijdag had ik opzich wel goldfinger willen zien.
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_37440541
Leuk om SOIA nog even mee te kunnen pikken, altijd een goede show alleen was deze beter. Opvallend goede setlist, maar waarom de band al jaren opent met Good looking out is me een raadsel. Verder werd My life vrij vroeg ingezet, gaaf.

Bad religion, de enige reden om te gaan:
Ik las dat mensen dit een lamme show vonden? Ik heb vele BR shows gezien en deze was net zoals alle anderen supergaaf. Geluid was vooraan rechts gewoon goed. Dat de band een mix van oud en nieuw speelt is logisch, de band heeft immers op vrij korte termijn een hele reeks albums uitgebracht. Ik was verrast door Man with a mission, die wordt never nooit live gespeeld. I want to conquer the world en Modern man gingen er weer in als koek en hoe cool ben je als je toegift bestaat uit Along the way en Generator? Een verademing om de eerste volwassen punkband (en meteen de laatste)van de dag te zien en waar het gros van de bands te vroeg stopte speelde BR een kwartier extra waardoor de klok op 1 uur en 15 min speeltijd kwam te staan. Hulde !
  maandag 1 mei 2006 @ 02:20:55 #107
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_37444365
Het verbaasd me altijd nog steeds dat mensen Less ThAn Jake fout spellen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_37445125
quote:
Op maandag 1 mei 2006 02:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Het verbaasd me altijd nog steeds dat mensen Less ThanJake fout spellen.
Dude...
  maandag 1 mei 2006 @ 09:35:45 #109
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_37446113
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_37446320
quote:
Op maandag 1 mei 2006 02:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Het verbaasd me altijd nog steeds dat mensen Less ThAn Jake fout spellen.
Open er een topic over
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  maandag 28 mei 2007 @ 12:52:59 #111
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49848658
Ik geef even een rotschop aan dit topic hehe.. ik wou even melden dat Latterman inmiddels een van mijn favoriete bands is geworden, maar helaas zijn ze (nog wel onofficieel) uit elkaar Ben blij dat ik vorig jaar een uurtje van ze heb kunnen genieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')