Je bent bang dat het illegaal is in Nederland om foto's van straatnaam-bordjes te maken...?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes hoopt heel hard dat dit topic niet illegaal is en geen voortijdig slotje oploopt.
In Leiden stikt het er van.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
Natuurlijk wil ik dat wel doen alleen kwam ik gisteren tot de conclusie dat ik in Gouda nergens van dat soort bordjes kan vinden.
Ik vind het altijd wel interessant om het te lezenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:20 schreef Steve-O het volgende:
Amsterdam geuzenveld
Straatnamen met 5 regels tekst eronder
Dat doe je 1 keer ja dan is het leuk geweestquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel interessant om het te lezen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:59 schreef KritischBlikje het volgende:
Je bent bang dat het illegaal is in Nederland om foto's van straatnaam-bordjes te maken...?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:07 schreef Jig het volgende:
http://www.agmi.nl/agmi/Straatnaamborden-1/Straatnaamborden-1.htm
Waarom wordt dat afgeraden?quote:Het toepassen van onderteksten
wordt afgeraden. Wanneer
onderschriften gewenst zijn,
dienen deze onder het kader te
worden aangebracht.
Op de Bongerd hangt er eenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:58 schreef _The_General_ het volgende:
Ik weet er zo 1,2,3 geen te hangen maar er zijn er zelfs met hele verhalen van enkele regels!
Elke bocht heeft de straat weer een andere naam met uiteraard onderschrift.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
In Friesland heb je 3 straten op 5km², hoe kun je dat nu vaak zien
Je hebt eindelijk een hobby gevonden?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:53 schreef Lucille het volgende:
Volgens mij heeft de Churchilllaan in Leiden ook uitleg.
Tuurlijk niet, een hobby is voor als je een leven hebt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk een hobby gevonden?
Mijn excuses. Je hebt gelijk. Ik was in de war met mijn eigen sociale leven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:59 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, een hobby is voor als je een leven hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Mijn excuses. Je hebt gelijk. Ik was in de war met mijn eigen sociale leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |