Het staat in de bijsluiter, dus wat is je probleem?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:15 schreef Saurus het volgende:
Pas op voor Seroxat!!!. Het veroorzaakt impotentie en je libido (zin in sex) verdwijnt ook!!!
Soms komt het terug als je stopt met slikken, maar soms ook niet!!!
Overigens vertellen de artsen die je dit voorschrijven dit natuurlijk niet van tevoren![]()
Ik heb ongeveer een jaar lang seroxat gebruikt en had veel last van mijn libido dat uite zich in genitale gevoeloosheid wat ook in de bijsluiter vermeld staat ik ben ondertussen al een paar jaar gestopt en ik merk nog steeds geen verbetering zijn er nog meer mensen die al lange tijd gestopt zijn en de zelfde klachten hebben.
Libidoverlies tijdens je depressie lijkt me geen groot probleem, maar ik kan me voorstellen dat als alles achter de rug is je de libido toch graag terug wilt hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het staat in de bijsluiter, dus wat is je probleem?
Ik reageerde eigenlijk puur op het feit dat haar arts haar niet had ingelicht..quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Libidoverlies tijdens je depressie lijkt me geen groot probleem, maar ik kan me voorstellen dat als alles achter de rug is je de libido toch graag terug wilt hebben.
Je schreef dat het wel vermeld stond. Maar de tenen zijn lang hoor ik al..quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:56 schreef Saurus het volgende:
Reaktie op de domme reaktie van Alicey!
Ik heb geen probleem maar je hebt zelf een probleem met lezen!
Ik weet niet wat voor bijsluiter jij hebt maar in de bijsluiter staat niet vermeld dat je libido niet meer terug komt!
Nee, zo lees jij het maar zo staat het er niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je schreef dat het wel vermeld stond. Maar de tenen zijn lang hoor ik al..
Hmm, je hebt denk ik gelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee, zo lees jij het maar zo staat het er niet.
Maar wat zei je behandelend arts en de apotheker er over?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:07 schreef Saurus het volgende:
Oke dan zijn we het daar met elkaar over eens : )
Ergens kan dit een goed teken zijn. Het houdt in ieder geval in dat hun geen gevallen bekend zijn waarin het niet vanzelf terug komt. Aan de andere kant is het een minder goed teken, omdat je daarmee totaal niet weet waar je aan toe bent..quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:17 schreef Saurus het volgende:
Mijn arts en apotheker zeiden dat het van zelf terug moet komen overigens ben ik zelfs bij een sexuloog geweest maar ze zeggen allemaal het zelfde.
Ik heb zelf een reiki cursus gevolgd ik geef mij zelf dus reiki (energie) op de ongevoelige plek en dat helpt wel aardig, gevoel neemt weer aardig toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |