Slim plan voor de eerste keer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:06 schreef rayteon het volgende:
HEt liefst doe ik het ook niet georganiseerd maar met een stel vrienden...
Tja.. hoe weet je welke paddestoelen en bessen je kunt eten. Daar moet je je natuurlijk wel goed in verdiepen. Ben alleen bang dat bushcraft in Nederland niet veel wordtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
Dat plan hadden wij ook. We wilden gewoon een bos ingaan of de hoge veluwe oid, daar dan een hut bouwen van takken en een tijdje overleven. Het nadeel is alleen dat je in Nederland niet makkelijk met een speer op dieren kan jagen ofzo. Je moet dan andere dingen eten, zoals paddestoelen, bessen of vis ofzo.
exta survival:quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:06 schreef rayteon het volgende:
Ik heb misschien een beetje teveel ray mears survival gekeken, maar het lijkt me geweldig eens een week echt te gaan survival'en. Niet simpel kamperen, maar ook zelf eten zoeken (waaronder jagen).
Is dit uberhaupt ergens in Nederland te doen? Met Google is wel iets over survival te vinden maar dat zijn gewoon kampeergroepaccomodaties met tenten enzo...volgens mij niet 'hardcore'HEt liefst doe ik het ook niet georganiseerd maar met een stel vrienden...
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:41 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ray Teon's Bushcraft in Holland
Niet-georganiseerd hoeft niet meteen te beteken niet-begeleid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |