abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34903386
Ik heb misschien een beetje teveel ray mears survival gekeken , maar het lijkt me geweldig eens een week echt te gaan survival'en. Niet simpel kamperen, maar ook zelf eten zoeken (waaronder jagen).

Is dit uberhaupt ergens in Nederland te doen? Met Google is wel iets over survival te vinden maar dat zijn gewoon kampeergroepaccomodaties met tenten enzo...volgens mij niet 'hardcore' HEt liefst doe ik het ook niet georganiseerd maar met een stel vrienden...
pi_34904888
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_34905918
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:07:57 #4
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_34906030
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:06 schreef rayteon het volgende:
HEt liefst doe ik het ook niet georganiseerd maar met een stel vrienden...
Slim plan voor de eerste keer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_34906081
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:07 schreef static het volgende:

[..]

Laat mij ook eens lachen, lees altijd wel graag dingen in de krant die fout gaan
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:35:58 #6
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_34907063
In Nederland survivalkamperen? Ik denk dat een weekje in de bijlmer het dichtst bij komt
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_34931304
Ray Teon's Bushcraft in Holland

Signature
pi_34931768
Dat plan hadden wij ook. We wilden gewoon een bos ingaan of de hoge veluwe oid, daar dan een hut bouwen van takken en een tijdje overleven. Het nadeel is alleen dat je in Nederland niet makkelijk met een speer op dieren kan jagen ofzo. Je moet dan andere dingen eten, zoals paddestoelen, bessen of vis ofzo.
pi_34932092
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
Dat plan hadden wij ook. We wilden gewoon een bos ingaan of de hoge veluwe oid, daar dan een hut bouwen van takken en een tijdje overleven. Het nadeel is alleen dat je in Nederland niet makkelijk met een speer op dieren kan jagen ofzo. Je moet dan andere dingen eten, zoals paddestoelen, bessen of vis ofzo.
Tja.. hoe weet je welke paddestoelen en bessen je kunt eten. Daar moet je je natuurlijk wel goed in verdiepen. Ben alleen bang dat bushcraft in Nederland niet veel wordt

Veluwe ruleert wel daarentegen

* FritsFluitketel is Veluwenaar
Signature
pi_34962336
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:06 schreef rayteon het volgende:
Ik heb misschien een beetje teveel ray mears survival gekeken , maar het lijkt me geweldig eens een week echt te gaan survival'en. Niet simpel kamperen, maar ook zelf eten zoeken (waaronder jagen).

Is dit uberhaupt ergens in Nederland te doen? Met Google is wel iets over survival te vinden maar dat zijn gewoon kampeergroepaccomodaties met tenten enzo...volgens mij niet 'hardcore' HEt liefst doe ik het ook niet georganiseerd maar met een stel vrienden...
exta survival:
in de laatse cursus ga je een week naar schotland met als bagage een mes......
koel!!!!!!!!!!
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
pi_34962690
Survival is erg leuk.
Moet je doen!
pi_34962725
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:41 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ray Teon's Bushcraft in Holland

quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:07 schreef static het volgende:

[..]

Niet-georganiseerd hoeft niet meteen te beteken niet-begeleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')