Same here..quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:55 schreef mriekz het volgende:
Toch jammer dat ik hem zo snel niet weet... heb m eens eerder gehoord.. ik zal er nog eens goed over nadenken!
Als ik het goed heb krijg je dan ja en nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:58 schreef mortar999 het volgende:
Ditzelfde raadsel zit in de film labyrinth.
Als ik het me goed herinner is de vraag: Als ik je buurman vraag of links goed is, wat zal hij dan zeggen?
Het is dan altijd het tegenovergestelde van het antwoord, aangezien er altijd gelogen zal worden omdat een van de twee liegt.
hij moet een pistool pakken, de ene neerschieten, en tegen de ander zeggen: zeg waar de prinses is, en als je liegt schiet ik jou ook neer!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:50 schreef Xrenity het volgende:
Welke vraag moet hij stellen?
Ik wou al net replyenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als ik het goed heb krijg je dan ja en nee.
Warm though.
/edit
ik heb het fout.grats
Hij zal dan zeggen: mijn collega zal je vertellen dat links goed is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als ik het goed heb krijg je dan ja en nee.
Warm though.
is een oplossing iddquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hij moet een pistool pakken, de ene neerschieten, en tegen de ander zeggen: zeg waar de prinses is, en als je liegt schiet ik jou ook neer!
Maar dan weet je nog niet welke kant je op moet!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:07 schreef sanger het volgende:
Je moet gewoon een vraag stellen waarvan je het goede antwoordt weet
Pistoolquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hij moet een pistool pakken, de ene neerschieten, en tegen de ander zeggen: zeg waar de prinses is, en als je liegt schiet ik jou ook neer!
Dan weet je nog niet welke richting je op moet, he.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:07 schreef sanger het volgende:
Je moet gewoon een vraag stellen waarvan je het goede antwoordt weet
Samen met de mensen die religieus zijn!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:10 schreef IllI het volgende:
mensen die in stammen leven zouden ze moeten opsluiten
En mensen die zelfstandig naamwoorden gaan vervoegenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Samen met de mensen die religieus zijn!
en dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wijzend naar de 1 vraag je aan 2 of 1 zou verklaren of de linkerweg naar het kasteel zal leiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |