Ik snap je post nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:53 schreef Martijn85 het volgende:
Je gaat trouwen mens wat zeik je nou
daarom juist
Zolang het niet teveel stinkt vind ik het bestquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:54 schreef patty het volgende:
[..]
Hoi zal ik mijn dildo alvast pakken?
Uitleg bij postquote:
quote:HILVERSUM - Zangeres en televisiepresentatrice Patty Brard gaat opnieuw trouwen. Dat vertelde ze maandagavond in het programma RTL Boulevard. Brard heeft al enige tijd een relatie met architect Antoine van de Vijver.
"Ik ben wat bangig geworden voor het huwelijk, maar het klopt, we gaan trouwen", meldde Brard in reactie op geruchten daarover.
Samenwonen
Brard en haar vriend gaan eerst samenwonen voor ze een datum voor het huwelijk prikken. Beiden hebben hun huis te koop gezet.
Een vraag over het hoeveelste huwelijk dit voor haar wordt, beantwoordde ze enigszins ontwijkend. "Dit is het derde huwelijk waar ik zelf weet van heb." In werkelijkheid is het de vierde keer dat Brard gaat trouwen.
Ok nu nog even bukkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:55 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zolang het niet teveel stinkt vind ik het best![]()
Ik had 'm ook gelijk dicht kunnen knallen.quote:
Kan nu alsnog toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik had 'm ook gelijk dicht kunnen knallen.
Maar je moet mij opvrolijken. Kutnoobquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik had 'm ook gelijk dicht kunnen knallen.
En dat deed ik door je TT te fixen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:02 schreef patty het volgende:
[..]
Maar je moet mij opvrolijken. Kutnoob
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |