Is die wat goedkoop?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:28 schreef Gizmo112 het volgende:
Peanuts, poelestraat
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:32 schreef Gizmo112 het volgende:
Dan zou ik gaan pingelen bij Peanuts, zijn ze wel gevoelig voor.
Waarom?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:37 schreef CrazyTaxi het volgende:
zaterdag op sollicitatiegesprek.. vreemde dag eigenlijk.
Nooit de behoefte gehad om er 1 te kopen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:38 schreef -Wonderchild- het volgende:
compleet iets van 220 euro... Goede investering een net pak. Raar dat je er ook geen hebt.
zaterdag nodig!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:40 schreef Thomasumo het volgende:
Zwarte pakken zijn voor bedienend personeel. Kan me niet voorstellen dat ze de kleur verplichten. Rij dan even langs de suitsupply, heb je voor 250 euro een netjes vermaakt pak waar je ook volgende week nog wat aan hebt.
De suitsupply langs de a4 vermaakt binnen het half uur voor je. Zorg nou dat je iets goeds koopt ipv iets snels.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
zaterdag nodig!
Dus vermaken zit er niet meer in!
Groningen en A4 ligt nogal in de buurt van elkaarquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:44 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
De suitsupply langs de a4 vermaakt binnen het half uur voor je. Zorg nou dat je iets goeds koopt ipv iets snels.
Maar waarom moet het zwart van die mensen?
Huur even een pak zou ik zeggen, als je de baan krijgt kun je altijd nog een pak kopen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Groningen en A4 ligt nogal in de buurt van elkaar
Het is in de dienstverlenende sector. Daarom moet het in het zwart. Je moet onopvallend aanwezig zijn namelijk. (en nee, het is niet als portier oid)
Ik heb er ook geen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:38 schreef -Wonderchild- het volgende:
compleet iets van 220 euro... Goede investering een net pak. Raar dat je er ook geen hebt.
Ik ben gevraagd of ik ajb bij hun wilde solliciteren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Huur even een pak zou ik zeggen, als je de baan krijgt kun je altijd nog een pak kopen.
Dan zou je er idd een aan kunnen schaffen. Ik zou ziets alleen niet overhaast willen doen, gewoon op m'n gemak rondkijken enzo, al maakt het feit dat je zwart moet hebben het al makkelijker natuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd of ik ajb bij hun wilde solliciteren.
Gesprek is maar een formaliteit!
Het is echt heel donker.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:45 schreef rrrik het volgende:
Mooi hoor, maar wat als ze nou zwart bedoelden toen ze zwart zeiden?
Ik heb zwart/wit aangehad. Dat stond me echt helemaal niet. Dan heb ik liever iets wat me echt staatquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:14 schreef frederik het volgende:
je hebt bovendien een lichtblauwe blouse, terwijl wit gevraagd was. Indien je bijvoorbeeld dienstverlenend in de rouwwereld zou willen werken dan kan dat wit wel eens van belang zijn
Dan had je ook in je spijkerbroek kunnen gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb zwart/wit aangehad. Dat stond me echt helemaal niet. Dan heb ik liever iets wat me echt staat
Je zoekt met spoed een zwart pak met wit overhemd omdat dat de dresscode is voor een sollicitatie. Vervolgens ga je in een pak dat niet zwart is met een blauw overhemdquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb zwart/wit aangehad. Dat stond me echt helemaal niet. Dan heb ik liever iets wat me echt staat
Niks, maar ja sommigen voelen zich er te goed voor zeker ofzo.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:51 schreef J_CDA het volgende:
Wat is er mis met C&A?
Nou blinkt de C&A nou niet echt uit op het gebied van kwaliteit, ik zou er niet zo snel een pak halen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Niks, maar ja sommigen voelen zich er te goed voor zeker ofzo.![]()
Pakken weet ik niet, maar voor overhemden en stropdassen kun je er prima terecht als je niet een heel groot budget hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:09 schreef rrrik het volgende:
[..]
Nou blinkt de C&A nou niet echt uit op het gebied van kwaliteit, ik zou er niet zo snel een pak halen.
Succes met de solicitatie!
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:47 schreef Gizmo112 het volgende:
Maar waar heb je dat apk nou gekocht ?
Niet te goed, maar het is goedkoop én lelijk. Je kunt ook goedkope kleding kopen die er nog een beetje fatsoenlijk uitziet...quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Niks, maar ja sommigen voelen zich er te goed voor zeker ofzo.![]()
Voor een standaard wiite blouse kun je daar bijvoorbeeld prima terecht. Ook polo shirts zijn best luek hoor, net als enkele broeken en truien.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:15 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Niet te goed, maar het is goedkoop én lelijk. Je kunt ook goedkope kleding kopen die er nog een beetje fatsoenlijk uitziet...
Iedereen zijn smaak toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Voor een standaard wiite blouse kun je daar bijvoorbeeld prima terecht. Ook polo shirts zijn best luek hoor, net als enkele broeken en truien.
Je gaat in pak naar de bruiloft van je zus?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Mauro het volgende:
Ik heb dat pak gekocht omdat het me erg goed staat. Mijn oude pak was ik uitgegroeid.
Dit pak kan ik meteen gebruiken op de bruiloft van mijn zus.
2 vliegen in 1 klap.
(dresscode was niet strikt! er stond bij "liefst in zwart met wit shirt, anders donker pak met licht shirt")
Hoe moet hij anders gaan dan, in pyama ofzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:39 schreef rrrik het volgende:
[..]
Je gaat in pak naar de bruiloft van je zus?![]()
Maar zeker niet goedkoop. Ik schat dat het je toch al snel een eurtje of 50 gaat kosten. Op een gegeven moment gaat het aanschaffen van een pak dan toch een rendabele investering worden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:32 schreef Overlast het volgende:
Huren is indd goedkoper.
Ben je zwanger? Moet je bevallen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:39 schreef rrrik het volgende:
Je gaat in pak naar de bruiloft van je zus?![]()
Ik moest laatst in Groningen goedkoop dassen regelen. Ik dus naar de C&A... welgetend 0 fatsoenlijke dassen. Geen idee waar ze ze vandaan halen maar echt afschuwelijk lelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Pakken weet ik niet, maar voor overhemden en stropdassen kun je er prima terecht als je niet een heel groot budget hebt.
In smoking ofzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hoe moet hij anders gaan dan, in pyama ofzo?![]()
Moet dat dan? Persoonlijk kom ik af en toe wel eens in de C&A, als ik naar de kwaliteit kijk dan is het inderdaad niet super, maar het is zeer goed te doen, zeker qua prijs/kwaliteit-verhouding (voor de kleine budget). Ok, er hangen ook pakken bij die ik nooit van mijn leven zal gaan dragen (te slechte kwaliteit), maar pakken met een iets betere kwaliteit pik je er zo uit. Ik zie dan ook niet waarom je daar geen pak moet halen. Nou ja, misschien wel één reden, voor sommige pakken betaal je een prijs waar je elders beters kunt krijgen. Maar voor iemand die echt weinig (100-150) wilt betalen, is het zeker het adviseren waard.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:09 schreef rrrik het volgende:
[..]
Nou blinkt de C&A nou niet echt uit op het gebied van kwaliteit, ik zou er niet zo snel een pak halen.
Succes met de solicitatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |