Ach, de gemeente gaat wel weer iets nieuws bedenken binnenkort hoor....ik ben dr niet echt meer bang voor.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Tja, en strax ga je nog weer zien dat 1 of andere kanarie in de gemeente toch maar weer vind dat het moet,
nou heb je het mooi weg kunnen werken / integreren, had dan waarsch lang niet zo netjes gekunt
Als ik op die mafkees moet wachten is het volgend jaar nog niet gedaan. Daar hebben we geen tijd voor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:52 schreef Gurb het volgende:
lekkere snuggere aannemer idd, ik zou hem ervoor terug laten komen, als jij nu straks het plafond beschadig is het jouw probleem, laat het hem lekker zelf doen, afspraak is afspraak tenslotte
gaat dat lukken?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:25 schreef kroegtijger het volgende:
Onze nieuwe streef-datum is de 24e van November 2006.
Bouw-technisch zouden we het misschien net aan kunnen halen als we flink doorwerken; dat betekend open gaan terwijl de verf nog nat is, maar vergunning-technisch is een heel ander verhaal. We hopen dat de gemeente daar wat vaart achter wil zetten (als het lukt maandag keuring door de brandweer).quote:Op woensdag 22 november 2006 10:36 schreef Gurb het volgende:
het gaat de goede kant op, schiet fiks op zo.
[..]
gaat dat lukken?
Thanksquote:Op donderdag 23 november 2006 20:55 schreef ReP het volgende:
Wat een interessant project, en hoe stuitend is het contact met de gemeente! Jullie doorzettingsvermogen is bewonderingswaardig!
Met veel interesse dit topic doorgelezen en vanwege een bericht waarin staat dat jullie slechts 4 uur per week open zijn vanwege de vergunning deze post:
hoe kan je al deze kosten nu in een redelijke tijd terugverdienen? Het lijkt me niet dat dit volledig door de sponsors, respect, wordt gefinancieerd. Of verwachten jullie een ruimere vergunning als dit klaar is?
dat is nog eens goed geregeldquote:Ook de bierconcurent helpt leuk mee (ondanks dat die dat officieel niet weet)
de buurt Pauper??quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:26 schreef ReP het volgende:
Een uitgebreide reactie! Wat mooi dat de financiering op de beschreven manier zo goed als rond is gekregen, dat zegt toch wel wat!
[..]
dat is nog eens goed geregeld![]()
Wat pauper trouwens dat de buurt niet meewerkt, ik kan me niet voorstellen dat er enorme overlast is, althans ik neem aan dat jullie bezopen/kotsende pubersin de straat een vriendelijk maar dringend oprot signaal geven
Veel succes gewenst met de laatste loodjes!
je moet geen "ik ben 18 en ik ga me LAM zuipen" volk in je kroeg hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:26 schreef ReP het volgende:
Een uitgebreide reactie! Wat mooi dat de financiering op de beschreven manier zo goed als rond is gekregen, dat zegt toch wel wat!
[..]
dat is nog eens goed geregeld![]()
Wat pauper trouwens dat de buurt niet meewerkt, ik kan me niet voorstellen dat er enorme overlast is, althans ik neem aan dat jullie bezopen/kotsende pubersin de straat een vriendelijk maar dringend oprot signaal geven
Veel succes gewenst met de laatste loodjes!
van mij mogen ze hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je moet geen "ik ben 18 en ik ga me LAM zuipen" volk in je kroeg hebben
dus met oud en nieuw zijn jullie open?quote:Op zondag 17 december 2006 16:11 schreef kroegtijger het volgende:
De groepen zijn aangeesloten op de groepenkast, en op 2 groepen na werkt alles ook nog eens in 1 keer(die andere 2 zijn nog niet af; komende week wel
)
Verder zijn er weer wat koven dicht gemaakt en hangen alle noodlampen. 1 moet er nog worden aangesloten. Dan kunnen we nu testen of de accu's nog goed zijn
Als de vergunning deze week nog wordt afgegeven wel; maar da's nog even de vraag (ambtenaren hehquote:Op maandag 18 december 2006 10:53 schreef Gurb het volgende:
[..]
dus met oud en nieuw zijn jullie open?![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:15 schreef kroegtijger het volgende:
en weer wat gedaan...
- Afval moet worden afgevoerd
- Afval-containers moeten worden geregeld bij ReinUnie (glas en overig afval)
- Jassenhok moet worden leeg gehaald
- Deur moet in jassenhok worden gemaakt (bijna klaar)
- Jassenhok moet nog verlichting krijgen
- Gang beneden moet worden afgemaakt (diverse timmer-werzaamheden) (halverwege)
- Bottle-bar moet worden afgemaakt (electra afmonteren)
- Plankjes voor glazen moeten worden gemaakt
- Electra op het plafond van de zaal moet worden afgemonteerd
- Plafond boven de DJ-stek moet dicht (nog anderhalve plaat inschroeven)
- Plafond, deur etc schilderen
- Rigging moet gemonteerd worden
- Licht-sturingspanelen plaatsen in rack
- Stekkers op lichtsturingskabels schroeven
- Verlichting moet aan de rigging worden gehangen, aangesloten en getest worden
- Verlichting DJ-stek moet worden gesoldeerd
- Verloopkabeltjes (jack=>Jack-Chassis) solderen
- Versterker schoonmaken en hopen dat ie het doet (1 kanaal doet het niet)
- Schoonmaken van de gehele tent van onder tot boven en van links tot rechts
- Drank/glazen etc moet worden ingeruimd en ingekocht voor zover we dit niet hebben
- Verlichting (en eventueel versterker) huren bij verhuur-boer voor oud en nieuw feest
- Toegangskaarten drukken
- Buurt informeren over her-opening
- Sponsors, vrijwilligers EN Fok! K&W'ers uitnodigen voor officiele opening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |